Agencja Skywalker twórcą kontrowersyjnej reklamy Planety FM

Planeta FM rusza z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej, która wykorzystuje narzędzia marketingu wirusowego. Tym samym kampania „Born To Party” wchodzi w fazę – „REborn To Party”. Autorem strategii, konceptu kreatywnego oraz producentem obu części kampanii jest agencja reklamowa Skywalker S.A. (skywalker.com.pl).

Kampania została zgłoszona do konkursu reklamowego Kreatura.

Akcja kontrowersyjnego spotu toczy się w mrocznych klimatach prosektorium. W przygotowanym klipie wykorzystano m.in. kultowy kawałek duetu Duck Sauce „Barbra Streisand”. Film można zobaczyć na kanale VIMEO agencji – link: vimeo.com/20743486, lub na You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=9BD4lR7eQP8

Kampania „Reborn To Party” potrwa przez miesiąc. Adresowana jest do młodych, aktywnych ludzi z dystansem do siebie, ceniących dobrą zabawę i muzykę.

– Spot jak zwykle zrealizowaliśmy z ogromną dbałością o stronę wizualną, perfekcyjne aktorstwo. Jest bardzo filmowy. To nie reklama – to film! Dlatego jest tak skuteczny – mówi Suzan Giżyńska, reżyser spotu, dyrektor kreatywna Skywalker.

– Pokazaliśmy w kampanii narodziny, śmierć i alternatywną wersję zmartwychwstania. Tu siłą sprawczą jest muzyka. Ta kampania to zastrzyk energii, której tak bardzo brakuje polskiej reklamie. Liczymy na kolejną emisję kampanii w okresie Wielkanocy w TVP1 – mówi Piotr Matecki, dyrektor kreatywny i producent Skywalker.

– Ta kampania to nasza wizytówka. Skywalker S.A. ma ambicje realizacji dużych i średnich budżetów ATL-owych na światowym poziomie – dodaje Krystyna Gottman, prezes zarządu Skywalker S.A.

Poprzedzająca akcję wirusową kampania Planety FM pod hasłem: „Born To Party” ruszyła 3 stycznia.  Była prowadzona w pięciu miastach. Billboardy, siatki i inne nośniki reklamy zewnętrznej stacji można już zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu. Oprócz outdoor’u zaplanowano również reklamę w Internecie (o2.pl, wp.pl, onet.pl), prasie lokalnej oraz telewizji 4fun.tv.

źródło/autor: Sugar & Spice PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu