„Dobre wakacje trzymają cały rok” – ruszyła kampania Neckermanna

„Dobre wakacje trzymają cały rok” – pod takim hasłem ruszyła 7 marca br. ogólnopolska kampania Neckermanna, która obejmie swym zasięgiem szerokie działania w telewizji, internecie oraz prasie.

– Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego turoperatora i zwiększenie świadomości klientów, że wakacje z Neckermannem to coś więcej, niż jedno- lub dwutygodniowy urlop” – mówi Rafał Grunwald Dyrektor Marketingu i E-commerce Neckermann Polska. – To fantastyczne wspomnienia i pozytywna energia, którą nasi klienci żyją przez cały rok … aż do kolejnych wyjazdów z Neckermannem. To EFEKT NECKERMANNA, który chcemy wyzwolić w każdym z naszych klientów” – dodaje.

Kampania składa się z sześciu, różnych tematycznie spotów obrazujących „Efekt Neckermanna”, które będą emitowane w marcu w głównych stacjach telewizyjnych obejmujących m. in. pakiet TVN, Polsatu i TVP. Równolegle z kampanią telewizyjną będę prowadzone działania w internecie m.in: na wiodących portalach – onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, portalach społecznościowych oraz w sieciach afiliacyjnych. Dodatkowym wsparciem będzie kampania prasowa obejmująca tygodniki opiniotwórcze: Politykę, Forum oraz Newsweek.

Za strategię odpowiedzialna była agencja Labcon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Produkcję spotów telewizyjnych powierzono agencji Time Code.

Zapraszamy do obejrzenia spotów na: http://www.youtube.com/profile?user=NeckermannPolska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu