Wiosna 2011 już w ipla

W telewizji internetowej ipla wiosenna ramówka rusza jeszcze zimą. W tym sezonie internauci mogą liczyć na przedpremierowe emisje minimum 6 seriali, które wiosną emitowane będą w telewizji tradycyjnej, ponad 100 nowych filmów pełnometrażowych, mocną dawkę sportu oraz programy znane ze stacji 4Fun TV, Cartoon Network i Wedding TV.

Poza hitami serialowymi Telewizji Polsat, jak Hotel 52 czy Szpilki na Giewoncie, w ipla można już teraz oglądać przedpremierowo także kultowe seriale, jak: Świat Według Kiepskich, Daleko od Noszy, Malanowski i Partnerzy, Pierwsza Miłość, Linia Życia. Planowane jest oferowanie w ten sposób kolejnych programów i seriali. Poszczególne odcinki udostępniane są w ipla w dniu, kiedy w telewizji tradycyjnej emitowany jest poprzedni odcinek. Szczegółowe informacje o promocji – w internecie wcześniej niż w TV – znajdują się na stronie http://premiery.ipla.tv/.

Wiosną uruchomiony zostanie specjalny pakiet filmowy oferujący 100 nowych propozycji. Dzięki temu oferta filmów pełnometrażowych dostępnych w ipla sięgnie blisko tysiąca propozycji! W ipla pojawi się także więcej propozycji tzw. kina ambitnego. – W tym sezonie stawiamy na rozbudowę oferty programowej. Wiemy, że właśnie tego oczekują od nas użytkownicy. Rozwijamy kilka obszarów tematycznych jednocześnie tak, aby zaspokajać różne gusta naszych widzów – mówi Jarosław Rawicki,  Pełnomocnik Zarządu ds. Pozyskiwania Treści w Redefine.

Ipla konsekwentnie udostępnia ofertę dla fanów piłki nożnej, siatkowej, ręcznej oraz sportów walki. Na żywo transmitowane są wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Europejskiej UEFA, Plus Ligi i Plus Ligi Kobiet, Superligi Piłki ręcznej oraz walki z cyklu KSW. Dostęp do transmisji na żywo można aktywować w pakiecie iplaSPORTlive. Wszystkie mecze udostępniane są także bezpłatnie w modelu VOD. W marcu rusza także bezpłatny kanał KSW ipla dedykowany walkom w formule MMA.

W ipla udostępnione będą także treści wideo od dostawców telewizyjnych, jak 4Fun TV, Cartoon Network, Wedding TV oraz innych producentów, w tym Spryciarze.pl. Wracają także autorskie programy rozrywkowe realizowane przez redakcję ipla, w tym cotygodniowy program na żywo wideoczat, podczas którego internauci przepytują celebrytów oraz program modowy realizowany we współpracy z magazynem Elle.

źródło/autor: Redefine

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu