North Coast nowym klientem agencji Partner ASM

Agencja Partner ASM rozpoczyna obsługę firmy North Coast w sieci ponad 80 punktów handlu nowoczesnego.

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na cały rok 2011. W ramach tej współpracy Partner ASM zajmie się prowadzeniem działań dla North Coast w punktach handlu nowoczesnego, w całej Polsce.

W sumie będzie to ponad 80 punktów handlowych, należących do sieci: Alma, Auchan, E.Leclerc, Makro i Real.

Partner ASM zajmie się pełną obsługą z zakresu merchandisingu, m.in. wzmacnianiem potencjału półkowego, zwiększaniem dystrybucji produktów North Coast, dbaniem o wygląd ekspozycji klienta i dostępność produktów na półce, negocjowaniem ekspozycji dodatkowych i dystrybucją materiałów POS. Agencja będzie także organizować dla klienta akcje promocyjne obsługiwane przez hostessy.

North Coast (www.northcoast.com.pl) istnieje od 1992 r., jest liderem na polskim rynku importerów i dystrybutorów wysokogatunkowej żywności. Od 2005 r. jest spółką akcyjną, a od 2006 r. jest notowana na warszawskiej GPW.

Firma importuje do Polski produkty wytwarzane przez 70 czołowych producentów markowych wyrobów spożywczych, w przypadku większości z nich posiada prawo do wyłącznej dystrybucji na rynku polskim. W portfelu produktów North Coast można znaleźć między innymi: słynną ekskluzywną włoską kawę ILLY, potrawy z ryżu RISO GALLO, sosy AGNESI, chipsy PRINGLES, oliwę z oliwek CARAPELLI oraz SALVADORI, świeże makarony RANA, francuskie konfitury owocowe ST. DALFOUR, a także napoje izotoniczne ISOSTAR.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu