Salon Numero Uno – nowa inwestycja Mebelplastu

Mebelplast, czołowy polski producent mebli tapicerowanych planujący debiut na GPW, właśnie otworzył pierwszy w Polsce salon mebli Numero Uno. Salon oferuje meble oraz dodatki luksusowych włoskich i niemieckich marek.

Salon Numero Uno – nowa inwestycja firmy Mebelplast, znajduje się w centrum Warszawy przy ul. Grzybowskiej 4. Multibrandowy salon meblowy zajmuje powierzchnię 900 m2., znajdująca się na niej kompleksowa ekspozycja pozwala obsługiwać zarówno klientów detalicznych jak i kontraktowych. Koszt inwestycji wyniósł 25 mln zł.

„Pomysł na markę Numero Uno wziął się z wnikliwych obserwacji i badań rynkowych, których wynikiem jest nasza głęboka wiedza o potencjale popytu na ekskluzywne produkty w Polsce. Rozpoczęte w 2009 roku prace mające na celu zagospodarowanie tej niszy rynkowej zaowocowały powstaniem w centrum Warszawy salonu meblowego luksusowych włoskich i niemieckich marek” – mówi pomysłodawca Marek Kołakowski, Prezes firmy Mebelplast

Multibrandowy salon Numero Uno będzie miejscem, w którym zetkniemy się z designem mebli i artykułów do aranżacji wnętrz na światowym poziomie bez konieczności podróży do Mediolanu czy Rzymu. W salonie będą prezentowane produkty luksusowych, trendsetterskich marek meblarskich m.in.: IPE CAVALLI, SELVA, EMMEI, ZANETTE, POGGEN POHL, KETTNAKER, PRESOTTO, EGO, FENDI. Salon wyróżnia się designerską aranżacją ekspozycji oraz wyspecjalizowanym serwisem sprzedażowym i projektowania wnętrz. Numero Uno będzie miał także wyłączność na sprzedaż kuchni Poggenpohl Porsche Design P’7340 na terenie Polski. Oprócz mebli w salonie będzie największa w Polsce ekspozycja sprzętu audio – video Bang & Olufsen.

Kolejną inwestycją Mebelplast, w tym roku jest zakup 100% udziałów niemieckiego producenta mebli firmy Weco Polstermöbelmanufaktur Leimbach GmbH. Transakcja ta pozwoli Mebelplast na wzmocnienie swojej pozycji na strategicznych rynkach: niemieckim, szwajcarskim i austriackim.

,,Weco jest ważną i strategiczną inwestycją dla naszej Spółki, ze względu na duży potencjał obydwu firm oraz komplementarność ofert i kanałów dystrybucji. To połączenie daje nam duże możliwości ekspansji” – mówi Prezes Mebelplast, Marek Kołakowski

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu