PRIMUM PR ponownie realizuje GrandFront 2010

przez | 07/03/2011

Izba Wydawców Prasy powierzyła agencji PRIMUM Public Relations realizację Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2010.

Organizowany już po raz dziewiąty Konkurs to najbardziej prestiżowe polskie wyróżnienie dla twórców grafiki prasowej. Jest on miejscem prezentacji najbardziej twórczych, pomysłowych i profesjonalnie przygotowanych okładek gazet i czasopism, a statuetka GrandFront od lat sygnuje najlepsze pomysły związane z redagowaniem graficznym prasy. Konkurs ruszył 1 marca 2011 roku. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w maju 2011 roku na Zamku Królewskim w Warszawie.

PRIMUM Public Relations odpowiada za całość działań public relations związanych z Konkursem. Do zadań agencji należy także całościowa koordynacja projektu, w tym prowadzenie Biura Konkursu oraz organizacja gali finałowej. Agencja współpracowała z Izbą Wydawców Prasy przy pierwszych edycjach Konkursu w latach 2002 – 2005.

„Konkurs GrandFront to prestiżowy projekt i ponowna decyzja o powierzeniu jego realizacji naszej Agencji jest dowodem uznania i zaufania, jakim obdarzają nas Klienci” – mówi Dariusz Zieliński, wiceprezes PRIMUM PR.

Izba Wydawców Prasy to organizacja zrzeszająca wydawców gazet i czasopism – zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Do zadań Izby należy reprezentowanie interesów jej członków oraz kształtowanie i upowszechnianie zasad etyki w działalności wydawniczej. Zrzesza około 120 wydawnictw ogólnokrajowych, regionalnych i lokalnych.