Mazda rozpoczyna w Europie nową kampanię promocyjną marki

Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Genewie odbyła się światowa inauguracja wielokanałowej kampanii Mazdy, która przybliży markę wykorzystując do tego celu nowoczesne formy medialne. Pierwszą z nich jest strona internetowa, dzięki której można dogłębnie poznać Mazdę oraz sekrety jej sukcesu.

Przykładowo – jak to możliwe, że stosunkowo mała firma produkująca samochody miała tak ogromny wpływ na branżę motoryzacyjną? Odpowiedzi na to pytanie można doszukać się w historii przełamywania przez Mazdę konwencji i tworzenia nowatorskich koncepcji. W jednym z nagrań wideo Masahiro Moro, dyrektor generalny ds. sprzedaży i marketingu globalnego, opowiada o tym, że sprostanie wyzwaniu, jakim było odbudowanie Hiroszimy w 1945 r., odcisnęło trwałe piętno na mieszkańcach miasta i stało się ważną częścią ducha Mazdy.

Tylko Mazda mogła poświęcić prawie całą dekadę na opracowanie lekkiego roadstera w czasie, gdy nikt już nie produkował takich samochodów, a potem zaskoczyć świat swą niewielką Mazdą MX-5, która zachwycała niezwykłą dynamiką jazdy. Na nowej stronie internetowej Kijima-san wyjaśnia, jak wielkie znaczenie dla osiągnięcia tego sukcesu miała koncepcja Jinba Ittai — jedności konia i jeźdźca.

Po stworzeniu MX-5 Mazda nadal zajmowała się konstruowaniem lekkich samochodów, a 18 lat później wprowadziła na rynek Mazdę2, która zrewolucjonizowała przemysł samochodowy, ponieważ była o niemal 100 kg lżejsza od swojej poprzedniczki, a zarazem bezpieczniejsza i bardziej

dynamiczna. Kierownik programu Mazda2, Shigeo Mizuno, opowiada o tym, jak dokonano tego niesamowitego wyczynu.

„Nowa kampania marki oraz jej strona internetowa — mówi Jeff Guyton, prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Europe — pokazują nasze podejście do opowiadania historii firmy. Jest to pierwsza faza wielokanałowej kampanii, która przybliży odbiorcom zalety produktów Mazdy oraz udowodni, że warto zaufać naszej marce i ludziom, którzy ją tworzą”.

Opowiadania i krótkie biografie narratorów są dostępne na stronie internetowej www.mazdastories.eu. Na stronie będą się regularnie pojawiać interaktywne elementy, konkursy, zdjęcia, nowe i ciekawe treści oraz nagrania wideo prezentujące przeszłość i przyszłość marki, a także opowiadania przedstawiające wartości Mazdy.

Za planowanie mediów i realizację kampanii promującej Mazdę na polskim rynku odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

źródło/autor: Mazda Motor Europe

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu