American Express finalizuje przejęcie firmy Loyalty Partner

Firma American Express Company poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia spółki Loyalty Partner, jednej z największych firm świadczących usługi marketingowe, znanej przede wszystkim z programu lojalnościowego działającego w Niemczech, Polsce i Indiach.

Przejęcie to pozwoli firmie American Express zintensyfikować swoje relacje handlowe na wybranych rynkach międzynarodowych, powiększyć krąg swoich klientów o ponad 34 miliony konsumentów w różnych krajach oraz rozszerzyć ofertę nagród i usług marketingowych.

Firma American Express zapłaciła z przejęcie około 425 mln. EUR (585 mln. USD) w gotówce. Ponadto zarząd Loyalty Partner będzie miał udziały w kapitale spółki w wysokości 73 mln. EUR (100 mln. USD), co zwiększa wartość firmy do 498 mln. EUR (685 mln. USD).

Loyalty Partner staje się spółką zależną firmy American Express i wejdzie w skład jej działu międzynarodowych usług dla klientów indywidualnych i małych firm (International Consumer and Small Business Services) zarządzanego przez prezesa Douglasa Buckminstera. Dyrektorem generalnym Loyalty Partner będzie nadal Alexander Rittweger.

źródło/autor: American Express Company

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu