Peugeot tworzy reklamę prasową na żywo

przez | 06/03/2011

Peugeot Polska za pomocą aplikacji konkursowej na portalu społecznościowym Facebooku, stworzy dedykowaną reklamę prasową w tygodniku Newsweek Polska. Projekt związany jest z trwającą kampanią „Quality Time”, która promuje nowy model Peugeot – 508. Za strategię oraz realizację działań opowiada agencja Euro RSCG Warsaw we współpracy z Euro RSCG Social.

Uczestnicy konkursu na Facebooku, spośród zdjęć nadesłanych przez fanów Peugeot, wybierają te najlepiej opisujące hasło „Quality Time”. Na autora zwycięskiego zdjęcia czeka nagroda – tydzień jazdy Peugeot 508 z szoferem. Konkurs trwać będzie miesiąc.

Zdjęcia profilowe najaktywniejszych użytkowników aplikacji wykorzystane zostaną w reklamie prasowej najnowszego modelu Peugeot. Proces jej kreacji można obserwować na żywo na stronie http://www.peugeot.pl/quality-time. Ostateczną wersję reklamy będzie można zobaczyć w jednym z kwietniowych numerów tygodnika Newsweek Polska.