Przejdź do treści

Mocna promocja w Telepizzy

Już od czwartku (03.03.2011) Telepizza rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię promocyjną „2 pizze w cenie 1, w lokalu i w dostawie”. To wyjątkowa oferta na rynku, która zapewne spotka się z dużym uznaniem konsumentów zamawiających dania na wynos.

Jak podkreślił Dariusz Bąk, Dyrektor Generalny Telepizzy, jest to bardzo mocna oferta, która dotyczy przede wszystkim pizzy dostarczanej na wynos. Jestem pewien, że znajdzie ona uznanie w oczach naszych dotychczasowych gości, jak również pozwoli nam poszerzyć ich grono. Zakładamy, że promocja potrwa 2 miesiące, ale nie wykluczam, że zostanie jeszcze wydłużona.

Akcja będzie wspierana działaniami reklamowymi w radio, w internecie, oraz na plakatach i ulotkach. Planowaniem kampanii w mediach zajmie się dom mediowy Pan Media Western.