MagnifiCo S.A. docenione przez branżę

Projekt „Adam – mężczyźni kontra rak piersi” realizowany przez spółkę MagnifiCo został doceniony przez Akademię Mediów i Reklamy, zgarniając statuetki Impactora w dwóch kategoriach: najlepszy projekt CSR roku 2010 oraz najlepszy Projekt PR roku 2010.

Nieszablonowe podejście do tematu profilaktyki raka piersi i 15% wzrost liczby kobiet, które się przebadały, jak również doskonałe przeprowadzenie akcji oraz powrót do wartości humanistycznych przewijających się w empatii i solidarności z drugim człowiekiem – można przeczytać w uzasadnieniu werdyktu kapituły XII edycji konkursu.

Jak zauważa Karolina Siudyła, prezes notowanej na Newconnect spółki, To przyjemne uczucie, być docenionym przez branżę. Nie zmienia to jednak faktu, że opracowując, a następnie realizując ten projekt dla Avon Cosmetics Polska mieliśmy świadomość, że robimy coś ważnego. Dlatego cieszę się, że w uzasadnieniu kapituła dostrzegła wymierne jego korzyści. A tym dla mnie jest bezwątpienia fakt znacznego wzrostu świadomości wśród kobiet o konieczności badań profilaktycznych.

Impactor odbywa się od 1998 roku. Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Impactory dla Firm otrzymują te podmioty w branży marketingowej, które swoimi działaniami wzbudziły szczególny podziw i szacunek.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu