AFEKT zdobywcą Impactora

przez | 03/03/2011

Podczas dzisiejszej gali konkursu Impactor, nagrodę w kategorii Projekt Roku 2010 – Marketingu Bezpośredniego otrzymała agencja marketing services AFEKT za projekt Zielone Światło dla Domówki, zrealizowany dla marki Lech Premium.

Jak czytamy w uzasadnieniu Akademii projekt doceniony został za:

Rewelacyjny insight, za rozmach i efekty zrealizowanych działań; za policzalne i ponadprzeciętne wyniki kampanii, za osiągnięte efekty akcji pomimo terminu akcji przypadającego poza sezonem piwnym.

Projekt zrealizowany dla marki Lech Premium zakładał wzmocnienie wizerunku marki jako brandu inspirującego do spotkań towarzyskich, także tych nieformalnych. W ramach dwumiesięcznej promocji konsumenckiej, agencja zrealizowała 3000 dostaw „zestawu domówkowego Lecha” bezpośrednio do domów konsumentów. Udział w promocji wzięło ponad 100 000 konsumentów z całej Polski.

Mając na uwadze strategię marki oraz najnowsze preferencje konsumenckie w zakresie konsumpcji piwa, stworzyliśmy platformę BTL, która w sposób naturalny pozwoliła spozycjonować markę Lech Premium jako nieodzowny element każdego spotkania towarzyskiego. Lech Premium inspiruje konsumentów, którzy coraz częściej celebrują takie okazje w swoich domach. Stąd pomysł na dowożenie piwa bezpośrednio do miejsca zamieszkania. Koncept BTL stał się inspiracją do stworzenia platformy komunikacji ATL i określenia finalnego modelu komunikacji projektu – powiedział Jacek Sołkiewicz – strategic director w agencji Afekt.

Agencja Afekt współpracuje z marką Lech Premium już drugi sezon realizując działania z zakresu event/btl.

Impactor odbywa się od 1998 roku. Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Impactory dla Firm otrzymują te podmioty w branży marketingowej, które swoimi działaniami wzbudziły szczególny podziw i szacunek.