San Markos wspiera Fundację Centrum Praw Kobiet

Agencja San Markos przygotowała kampanię społeczną na rzecz przekazania 1 procenta podatku dla Fundacji Centrum Praw Kobiet.

San Markos przygotowała kampanię społeczną dla Fundacji Centrum Praw Kobiet. Celem kampanii jest zachęcenie podatników do wsparcia 1 procentem podatku działalności Centrum Praw Kobiet, które pomaga ofiarom przemocy w rodzinie. Przygotowany przez San Markos spot radiowy pt. „Przyśpiewka” odwołuje się do faktu, że zjawisko przemocy wobec kobiet stanowi w Polsce poważny problem społeczny, któremu należy się zdecydowanie przeciwstawić.

Kampania zwraca uwagę na fakt, że kobiety często przyjmują na siebie rolę ofiary, a nawet próbują usprawiedliwiać sprawcę, a bicie za społecznym przyzwoleniem wpisuje się w lokalną tradycję. Stylizacja spotu na przyśpiewkę ludową oraz lekka taneczna forma utworu stanowią brutalny kontrast w stosunku do wagi przedstawionego problemu. Kampania społeczna zrealizowana przez agencję San Markos dla Fundacji Centrum Praw Kobiet została przygotowana non profit.

Agencja: San Markos

Klient: Fundacja Centrum Praw Kobiet

Produkt: kampania 1%

Tytuł: PRZYŚPIEWKA

Dyrektor kreatywny: Tomasz Chojnacki, Johan H. Ohlson

Copywriter: Marcin Królicki, Tomasz Chojnacki

Art director: Krzysztof Podbielski

Producent agencyjny: Milena Lenarczyk

Dom produkcyjny: Studio Zet

Realizator: Sławek Janowski

Aranżer: Bartek Tełewiak

Wykonawca: Dorota Chotecka

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu