MARKETER+: nowy magazyn skierowany do pracowników marketingu

Jak zorganizować loterię i konkurs SMS? Jak efektywnie inwestować w gadżety reklamowe? Jak wygląda współpraca z agencją PR? Czym jest konwersja w Internecie i z czym to się je?

Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą eksperci z branży na łamach nowego magazynu skierowanego do pracowników marketingu MARKETER+. Magazyn jest nowym projektem serwisu marketingowiec.pl.

Po ponad 2 latach funkcjonowania serwisu marketingowiec.pl i wielu spotkaniach branżowych uznaliśmy, że stworzenie magazynu, który będzie pełnił rolę przewodnika dla pracownika marketingu jest właściwym i potrzebnym rozwiązaniem. MARKETER+ skierowany jest do osób, które chcą poznać mechanizmy funkcjonowania produktów i usług marketingowych dostępnych na rynku, a nie mają dostatecznie dużo czasu na śledzenie wszystkich internetowych serwisów branżowych. Nowy kwartalnik dostarczy praktyczną wiedzę i rzeczowe odpowiedzi na ciekawe tematy. Wskaże metody realizacji projektów, które na co dzień realizują marketingowcy – mówi Paweł Koziara, Menadżer Marketingu i Sprzedaży MARKETER+

Specjaliści ds. marketingu, kadra kierownicza, właściciele małych i średnich firm odnajdą na 100 stronach MARKETERA+ praktyczne wskazówki poparte wieloma przykładami kampanii zakończonych sukcesem. Planujemy dynamiczny rozwój magazynu, jesteśmy otwarci na ciekawe propozycje współpracy – dodaje Paweł Koziara.

Magazyn w wersji drukowanej i elektronicznej można bezpłatnie zamówić pod adresem www.marketerplus.pl Dystrybucja pierwszego numeru rozpocznie się już pod koniec marca.

Patronami medialnymi pierwszego numeru są: Goldenline.pl, Marketing w Praktyce, Portal Nowoczesna Firma, OOH Magazine i marketingowiec.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu