Digital One dla Pepsi Twist

Agencja Digital One przygotowała działania reklamowe w internecie dla marki Pepsi Twist na zlecenie Pepsi – Cola General Bottlers Poland.

Celem projektu przygotowanego przez Digital One jest wsparcie w internecie działań prowadzonych obecnie przez markę Pepsi Twist w innych mediach, w ramach kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem: „Zasmakuj CytryNowej Pepsi Twist”  (szeroka paleta działań obejmuje m.in. reklamy w telewizji, outdoor, street sampling, hostessy w klubach, sampling w akademikach).

Główną grupą docelową akcji przygotowanej przez Digital One są osoby młode, w wieku 16-24 lat (czyli core target Pepsi). Działania w internecie skoncentrowane są na profilu marki Pepsi na Facebooku, na którym marka zgromadziła lojalną grupę ponad 95 000 fanów. Na profilu zaplanowano szereg działań angażujących użytkowników i promujących Pepsi Twist, która występuje  w tych działaniach jako „Jej Przepyszność Cytrynowa” lub jako „Jej Cytrynowość”.

Kolejne „aktywacje” są sukcesywnie uruchamiane na profilu, jednocześnie nowe aktywności są komunikowane na stronie Pepsi.pl (m.in. informacje dotyczące najnowszych planowanych akcji street samplingowych, eventów w klubach czy samplingu w akademikach).

 – Głównym wyzwaniem w przypadku tej akcji jest jak najlepsza synchronizacja komunikacji w kanale social media z działaniami prowadzonymi w innych mediach oraz „w realu”. Nietypowe jest także „przejęcie profilu” Pepsi przez markę Pepsi Twist, na czas trwania akcji – mówi Izabela Zajfert, Account Manager w Digital One – Działania zostały zaprojektowane w ten sposób, aby były maksymalnie  atrakcyjne dla wymagającej grupy docelowej, a komunikacja odbywa się w naturalnym środowisku młodych ludzi. Przy projektowaniu strategii opieraliśmy się na naszym doświadczeniu zarówno na poziomie angażowania użytkowników – profil Pepsi prowadzimy już od ponad roku, wspierając swoimi działaniami zwiększenie liczby fanów i pogłębiając relacje z użytkownikami –  jak i na obserwacji najnowszych trendów w social marketingu w ogóle.

Digital One stworzyła m.in. kilka aplikacji ściśle powiązanych z głównymi wątkami wizerunkowej kampanii Pepsi Twist. Pierwsza z aplikacji, dostępna obecnie w profilu Pepsi Twist bazuje na pomyśle pomiaru „cytrynowości” profilu. Aplikacja analizuje zawartość koloru żółtego w zdjęciu profilowym użytkownika, a także jego wpisy na tablicy oraz informacje jakie podaje na swój temat w profilu (o ulubionych wykonawcach muzycznych, filmach itp.). Na podstawie tych analiz określany jest „poziom cytrynowości użytkownika”. Co więcej, użytkownik ma szansę poprawić swój wynik, jeśli zastosuje się do wskazówek zamieszczonych w aplikacji.

Wkrótce w profilu Pepsi Twist pojawiać się będą kolejne aplikacje przygotowane przez Digital One.

Użytkownicy profilu będą mogli dzięki nim uczestniczyć w konkursach, grach i innych aktywnościach, oczywiście utrzymanych w duchu jak największej „cytrynowości”.

Digital One współpracuje z Pepsi – Cola General Bottlers Poland strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiele marek z portfolio tego marketera (obecnie są to m.in. Adrenaline powered by Mountain Dew, Górska Natura Active & Beauty, Lipton Ice Tea), na czele z marką Pepsi, której zapewnia całościowe wsparcie w zakresie obecności w internecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu