Schwarzkopf oficjalnym sponsorem głównym Konkursu Piosenki Eurowizji

Marka Schwarzkopf, mając doświadczenia sponsorskie z edycji w 2009 roku w Moskwie, jest oficjalnym głównym sponsorem Konkursu Piosenki Eurowizji w roku 2011 oraz partnerem głównym finału, który odbędzie się w maju w Düsseldorfie. Aby uczcić patronat nad tegoroczną edycją Eurowizji, marka Schwarzkopf rozpoczyna właśnie paneuroejską kampanię w mediach społecznościowych “THE LOOK OF MUSIC”. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.lookofmusic.com oraz wgrać swój osobisty „wizerunk sceniczny” (tytułowy ”look of music”). W każdym kraju uczestniczącym wizerunek, który zbierze największą liczbę głosów, wygrywa.

Poprzez tę kampanię partner najpopularniejszego konkursu piosenki w Europie namawia konsumentów z całego kontynentu do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą stylizację inspirowaną muzyką. Nagroda to ekskluzywne wyjazdy VIP dla dwóch osób do Düsseldorfu, a dokładnie: nocleg w luksusowym hotelu, gwiazdorską stylizację oraz bilety na finał Eurowizji, który odbędzie się 14 maja 2011r. w Düsseldorfie.

Pop, folk, hip hop, rock, jazz, soul, electro, dance… – muzyka to język międzynarodowy, łączący ludzi różnych nacji i kultur. Każdy styl muzyczny nasuwa na myśl inny styl, modę czy wizję piękna. Jako sponsor główny Konkursu Piosenki Eurowizji Schwarzkopf zaprasza użytkowników z 30 krajów europejskich do wzięcia udziału w akcji odbywającej się w mediach społecznościowych oraz do rywalizacji w konkursie „THE LOOK OF MUSIC”. Chętni mogą wgrywać swoje stylizacje na stronie www.lookofmusic.com i zachęcać rodzinę, przyjaciół i znajomych do głosowania na ich propozycje. Głosować można na stylizacje ze wszystkich krajów biorących udział w konkursie, natomiast uczestnicy konkursu wygrać mogą tylko w kraju, w którym startują. Oznacza to, że nie ma zwycięzcy ogólnoeuropejskiego. Dzięki konkursowi typowy look hip-hopowy może stanąć w szranki z klasycznym wizerunkiem rockmana czy artysty folk. Finałowym wydarzeniem kampanii będzie wystawa Schwarzkopf LOOK OF MUSIC w Düsseldorfie.

Ci, którzy jeszcze nie czują się pewnie w stylizacji, na stronie internetowej kampanii znajdą mnóstwo porad profesjonalnych stylistów. Wystarczy kliknąć “Inspiration”, aby obejrzeć porady eksperta Schwarzkopf, Armina Morbacha, prezentującego swoje pomysły na stylizacje w stylu rock, pop, electro oraz soul. Obok porad stylizacyjnych na www.lookofmusic.com znaleźć można informacje na temat Konkursu Piosenki Eurowizji, pokazujące więcej szczegółów na temat wizerunku i strojów uczestników Konkursu, a także newsy na temat głównego superwydarzenia w Düsseldorfie.

Co ważne, nie tylko uczestnicy zgłaszający swoje stylizacje LOOK OF MUSIC mogą zostać zwycięzcami. Także głosujący w każdym z krajów uczestniczących w konkursie mają szansę wygrać ekskluzywne bilety na finał Eurowizji.

Kampania „THE LOOK OF MUSIC” została przygotowana prze agencję DDB Tribal. Obejmuje reklamę telewizyjną i prasową oraz działania online. Strona internetowa kampanii została stworzona przez partnerów serwisu Charax i Namics. Agencja Kpunktnull dostarczyła usług konsultingowych w zakresie mediów społecznościowych. Za działania wydawnicze oraz zawartość materiałów informacyjnych odpowiada Condé Nast Digital.

Z poziomem sprzedaży globalnej osiągającym rocznie 1,7 miliarda euro Schwarzkopf jest marką w portfolio Henkla odnoszącą największe sukcesy. Sponsoring tak prestiżowego wydarzenia, jakim jest Konkurs Piosenki Eurowizji, to element innowacyjnego podejścia marki do promowania pielęgnacji i stylizacji włosów. Będąc międzynarodowym sponsorem głównym, Schwarzkopf obecny jest także na krajowych eliminacjach w kilku krajach, włączając w to program “Unser Song für Deutschland” (Nasza Pisenka dla Niemiec), który od stycznia nadawany jest w dwóch kanałach niemieckiej telewizji Pro7 i ARD.

Od 1956 Konkurs Piosenki Eurowizji stanowi jedno z niewielu wydarzeń telewizyjnych nadawanych w całej Europie w porze prime time poprzez dostępną za darmo europejską sieć satelitarną. Obecnie także dostępne online są trzy pokazy – w postaci dwóch połfinałów i finału Konkursu. Dzięki temu Eurowizja dociera aż do 100 milionów widzów w Europie i poza nią.

źródło/autor: Henkel Polska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu