Corin prezentuje wyniki badań nad biustonoszem idealnym

W Wilii Impresja w Pabianicach, przedstawiciele firmy Corin spotkali się ze swoimi Klientami, aby przedstawić im najnowszą kolekcję bielizny na sezon jesień-zima 2011-12.

Na spotkanie zostali zaproszeni właściciele salonów z bielizną z całej Polski. Prezes firmy Corin, Mariusz Hanczka, opowiedział o wynikach prowadzonych badań naukowych nad biustonoszem „idealnym” oraz akcji mającej na celu uświadomienie kobiet o skutkach noszenia źle dobranego stanika. Po raz pierwszy został wyemitowany film poświęcony badaniom i ich wynikom. W spotkaniu wzięli udział naukowcy z Politechniki Łódzkiej. Gościem specjalnym była Omenaa Mensah, która od lat jest ambasadorką marki i która czynnie włączyła się do kampanii na rzecz zdrowych piersi.

Podczas spotkania zaprezentowana została kolekcja na sezon jesień-zima 2011/2012, w której wykorzystano innowacyjną technologię i wyniki badań oraz zebrane zostały zamówienia na sezon bieżący.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu