Nowy Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Europie Centralnej i Wschodniej w zanox

Jakub Maj – ekspert marketingu efektywnościowego oraz założyciel agencji e-Next.pl – obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży w zanox.

zanox – lider na europejskim rynku reklamy w modelu „płać za efekt”, pozyskał do swojej kadry menadżerskiej Jakuba Maja. Wcześniej 32-letni Maj zatrudniony był w OMG – ogólnoeuropejskiej sieci afiliacyjnej. Jako Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii rynkowej na podlegających mu rynkach Europy Centralnej i Wschodniej oraz koordynowanie sprzedaży i obsługi klientów. Działania nowego szefa mają się skupić na wzmocnieniu istniejących działań sprzedażowych, pozyskaniu nowych reklamodawców, wydawców oraz budowaniu relacji z agencjami reklamowymi. – Jestem szczególnie zadowolony z faktu , że będę miał okazję przyczynić się do rozwoju sprzedaży właśnie w tym regionie Europy. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i jednocześnie wielkie wyzwanie – mówi Jakub Maj. Jakub Maj na początku 2000 roku założył agencję „e-Next” zajmującą się marketingiem internetowym, następnie przez kolejne lata pełnił w niej funkcję dyrektora zarządzającego. Przed transferem do zanox, zarządzał także polskim odziałem w OMG.

– Zatrudniając Jakuba zyskaliśmy świetnego specjalistę. Oprócz znakomitych kontaktów, wniesie on do korporacji powiew przedsiębiorczego myślenia – mówi Alexander Kudlich, Dyrektor Zarządzający w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz Azji i Pacyfiku w zanox. – Jest on bez wątpienia najlepszym wyborem, jakiego mogliśmy dokonać biorąc pod uwagę dalszy rozwój zanox na kluczowych rynkach – dodaje Kudlich.

zanox Polska jest najmłodszym i jednocześnie najszybciej rozwijającym się odziałem w strukturach globalnych firmy. Od 2008 roku zanox wspiera największe polskie firmy: LOT, Orange, PKO BP, czy Bank BPH, zwiększając poprzez kanał internetowy ich dochody. Stale zwiększa się również liczba międzynarodowych reklamodawców takich jak np. Provident, HSBC, 1&1, Opodo, Halens czy Tchibo, którzy korzystają z sieci zanox w celu rozwoju swojego biznesu w Polsce.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu