Jak mierzyć efektywność swoich ogłoszeń?

Nowoczesna technologia cyfrowa VoIP to nie tylko połączenia telefoniczne przez Internet. Dzięki niej powstała nowa funkcjonalność w wyszukiwarce nieruchomości Morizon.pl, która pozwala ogłoszeniodawcom na kompleksowy pomiar skuteczności poszczególnych działań marketingowych.

Morizon.pl uruchomił nową funkcjonalność dla swoich ogłoszeniodawców. Współpracujące z serwisem biura nieruchomości mogą teraz bezpłatnie skorzystać z usługi VoIP. Usługa poza automatycznym zliczaniem telefonów z różnych źródeł, mierzeniem czasu połączeń oraz umożliwieniem dotarcia do telefonów nieodebranych pozwala także na analizę skuteczność działań w innych serwisach i poza Internetem. Dzięki temu biuro nieruchomości wie, które serwisy i które gazety ogłoszeniowe przyciągają największą ilość potencjalnych klientów.

Numer telefonu kontaktowego, wyświetlany przy ofertach zostaje na życzenie wystawcy ogłoszenia zastąpiony specjalnym numerem, który będzie przekierowywał rozmowy na numer docelowy. Dzięki temu serwis będzie w stanie zliczać i systematycznie informować ogłoszeniodawców o ilości zapytań.

„Jednym z naszych celów jest efektywne wspieranie naszych klientów w procesie sprzedaży nieruchomości, w związku z czym chcemy też pokazać im realne korzyści z prezentacji swoich ofert w serwisie Morizon.pl. Usługa, którą udostępniamy w oparciu o technologię VoIP doskonale uzupełnia lukę w informacji o ilości czy czasie połączeń telefonicznych, które obok danych na temat wyświetleń ogłoszenia, czy przesyłanych e-mailem zapytań, świadczy o realnym zainteresowaniu ofertą, wpływającym przecież na ostateczną cenę transakcyjną i pośrednio na prowizję agenta.” – mówi Marcin Zawistowski, dyrektor sprzedaży Morizon.pl.

Więcej szczegółów w Panelu Agenta Morizon.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu