Zaawansowana technologia AR na wyłączność Adv.pl

Adv.pl jako jedyna firma w Polsce w 2009 roku otrzymała licencję francuskiej firmy Total Immersion – lidera na globalnym rynku Augmented Reality. Agencja przedłużyła właśnie umowę, na mocy której posiada wyłączność na dostarczanie polskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Do tej pory Adv.pl wdrożyła strategie oparte na technologii Augmented Reality dla takich brandów jak Bosch, Nike, Pepsi, Tesco Polska czy Volvo Auto Polska. Rozwiązanie oparte na interaktywnym folderze dla Volvo i modelu S60 doczekało się także zagranicznego wdrożenia w Austrii i Japonii.

„W 2010 roku dostaliśmy ok. 70 zapytań dotyczących zaawansowanej technologii AR. Zrealizowaliśmy 12 briefów. Zainteresowanie jest ogromne, stąd nasz krok o przedłużeniu umowy z francuskim partnerem Total Immersion. Kontynuacja wyłączności i partnerstwa z TI jest konsekwentnym krokiem agencji w propagowaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości na Polskim rynku. Warto dodać, że wyłączność na dany region jest unikatowym na skalę światową modelem współpracy, jaki stosuje Total Immersion – globalnego lidera na rynku Augmented Reality” – mówi Przemysław Pawlak, Video & Motion Production Manager w Adv.pl.

Adv.pl zrealizowała projekty, przekładając technologię AR na dopasowaną komunikację marketingową m.in. w biuletynach firmowych, reklamie prasowej, kioskach interaktywnych czy rozwiązaniach internetowych wykorzystujących face tracking. Agencja zrealizowała także kilka projektów związanych z branżą filmową, m.in. premierą filmu Transformers 2.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu