RMF FM ponownie wybiera Mindshare Polska

Dom mediowy Mindshare Polska, działających w ramach struktur negocjacyjnych GroupM, przedstawił najkorzystniejszą pod względem kosztów ofertę na obsługę reklamową stacji RMF FM. Zakres działań Mindshare Polska obejmuje doradztwo strategiczne, opracowanie kompleksowych strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów. W najbliższym czasie planowane jest także rozszerzenie kanałów wykorzystywanych w komunikacji RMF FM o nowe media, w szczególności działania w Internecie.

„Dużą rolę w przeglądzie ofert, poza kwestią najkorzystniejszych kosztów, odegrała efektywność realizowanych przez Mindshare działań oraz zadowolenie z dotychczasowej współpracy. Nieszablonowe podejście do realizacji niestandardowych pomysłów przekonało nas do rozszerzenia współpracy o działania w Internecie” – powiedział Ryszard Brąglewicz, Media Manager, Grupa RMF FM.  

Dom mediowy Mindshare współpracuje z RMF FM od 2006 roku.

źródło/autor: Mindshare

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu