Multi Communications dla Toshiba

przez | 09/02/2011

Multi Communications rozpoczęło współpracę z Polskim Działem Systemów Komputerowych Toshiba. Działania PR obejmują kategorię netbooków i notebooków oraz opcji, czyli kamer i dysków zewnętrznych. Agencja odpowiada za media relations, rotację produktów, PR ekspercki oraz wydarzenia i akcje specjalne.

Toshiba to kolejna firma działająca w branży elektroniki użytkowej w portfolio Multi Communications. – Klient docenił nasze wcześniejsze doświadczenia w prowadzeniu komunikacji dla tego segmentu rynku, który łączy wymagania w zakresie znajomości narzędzi PR ze specjalistyczną  wiedzą technologiczną – mówi Dorota Bieniek-Kaska, dyrektor departamentu PR.

– O wyborze agencji Multi Communications zadecydowało jej wieloletnie doświadczenie oraz wiedza i profesjonalne podejście konsultantów, którzy zaproponowali strategię zgodną z naszymi celami biznesowymi – mówi Marcin Morawski, PR & Marketing Communications Manager w CEE Toshiba – Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z Multi Communications ich osiągnięcie stanie się naszym wspólnym sukcesem.

Za realizację projektu odpowiadać będzie zespół Consumer Communications, którego dyrektorem jest Joanna Niemiec. Agencja wybrana została w drodze przetargu. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.