Lepsza praca dla czytelników miesięcznika „Brief”

Serwis Pracuj.pl włączył do kampanii „Zmień pracę na lepszą” kreację dedykowaną czytelnikom pierwszego numeru miesięcznika „Brief” w wersji na iPada. To pierwsza taka reklama w historii portalu.

Kampania reklamowa Pracuj.pl, prowadzona pod hasłem „Zmień pracę na lepszą” rozpoczęła się 10 stycznia i obejmuje stacje telewizyjne, outdoor, Internet, regionalne rozgłośnie radiowe oraz Multikina w całej Polsce. Teraz serwis postanowił także stworzyć specjalną, interaktywną kreację skierowaną do odbiorców pierwszego numeru magazynu „Brief” w wersji na iPada.

– Do tej pory z zasady w media planach omijaliśmy prasę, stawiając na internet i telewizję – mówi Maciej Noga, dyrektor marketingu Grupy Pracuj, do której należy serwis Pracuj.pl. – Ale jesteśmy otwarci na innowacje, nawet te skierowane do wąskiej grupy 20 tysięcy posiadaczy iPadów w Polsce. Reklama przygotowana z myślą o osobach korzystających z tabletów to nowa jakość, wymuszająca większą kreatywność marketerów. Mamy do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi, ale też atrakcyjność przekazu testowana jest natychmiast, poprzez zainteresowanie i aktywność odbiorców – dodaje Maciej Noga.

Czytelnik magazynu, zachęcony hasłem kampanii „Zmień pracę na lepszą”, klikając w reklamę może bezpośrednio przejść do wyszukiwarki Pracuj.pl i przejrzeć aktualne oferty odpowiadające jego kryteriom, obejrzeć spot reklamowy kampanii oraz dołączyć do grona ponad 50 tysięcy fanów serwisu na Facebooku.

Styczniowy numer magazynu „Brief”, w wersji na iPada, można już bezpłatnie pobrać z AppStore.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu