MURATOR S.A. wydaje magazyn Leroy Merlin Polska – „Dom z pomysłem”

MURATOR S.A. rozpoczyna wydawanie magazynu wnętrzarskiego „Dom z pomysłem”, należącego do Leroy Merlin Polska. Do zadań wydawnictwa należy obsługa redakcyjna, reklamowa, druk i kolportaż. Pierwszy numer przygotowany w wyniku współpracy ukaże się 10 lutego. „Dom z pomysłem” to obok „Dobrego Wnętrza”, „M jak mieszkanie” i „Mojego Mieszkania” czwarty tytuł wnętrzarski w ofercie reklamowej MURATORA S.A.

„Cieszymy się ze współpracy z Leroy Merlin Polska. Powierzenie nam wydawania magazynu „Dom z pomysłem” potwierdza naszą pozycję lidera w segmencie pism wnętrzarskich, wzbogacając porfolio – mówi Ewa P. Porębska, dyrektor zarządzająca tytułami wnętrzarskimi, wiceprezes Zarządu MURATORA S.A.

Magazyn „Dom z pomysłem” zachęca do polepszania komfortu mieszkania. Łączenie estetyki z praktyką to ważna cecha magazynu – pismo chce być inspirujące, przemawia pięknem obrazu, ale jednocześnie pamięta o praktycznej stronie urządzania wnętrz.

Trzy zasadnicze części tematyczne, spójne z kierunkiem rozwoju Leroy Merlin to:

  • Marzenia i inspiracje (m.in. prezentacje styli wnętrzarskich, nowości na rynku w dziedzinie urządzania i budowy),
  • Projekty – realizacje (m.in. prezentacje wnętrz, reportaże z wizyt u osób, których pasją jest dom),
  • Rozwiązania praktyczne (m.in. rady dotyczące urządzania, remontowania, majsterkowania i dekorowania wnętrz, podpowiedzi, jak dokonywać wyboru w danej kategorii produktów).

Grupa docelowa magazynu jest tożsama z grupą docelową Leroy Merlin. Są to entuzjaści remontów, pasjonaci dekoracji wnętrz, i samodzielnego wykonania prac dla domu.

Redaktorem naczelnym „Domu z pomysłem” została Małgorzata Tomczyk, szefowa redakcji pism wnętrzarskich MURATORA. Za szatę graficzną odpowiada Piotr Tarasiuk, dyrektor artystyczny pisma.

„Dom z pomysłem” będzie dystrybuowany głównie w marketach sieci Leroy Merlin, do których trafi 109 tys. egzemplarzy ze 135 tys. egzemplarzy każdego wydania. W sklepach Leroy Merlin pismo oferowane jest w dwóch cenach. Klienci programu lojalnościowego DOM płacą za nie 1 grosz. Cena pisma dla klientów nie posiadających Karty DOM wynosi 4,90 zł. W tej samej cenie „Dom z pomysłem” dostępny jest w punktach sprzedaży prasy.

„Dom z pomysłem”

  • Redaktor naczelna: Małgorzata Tomczyk
  • Częstotliwość: 7 razy w roku
  • Format 210 x 280 mm
  • Objętość: 96 + 4 (okładka)
  • Nakład: 135 000 egz. (109 000 w marketach Leroy Merlin, reszta – dystrybucja w punktach sprzedaży prasy)
  • Cena: w marketach LM: 0,01 zł; w punktach sprzedaży prasy: 4,90 zł
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu