Leroy Merlin Polska rozpoczyna współpracę z Muratorem S.A. dotyczącą wydawania magazynu wnętrzarskiego „Dom z pomysłem”

Wydawnictwo zajmie się obsługą redakcyjną, reklamową, drukarską i kolportażową należącego do Leroy Merlin Polska tytułu. Pierwszy numer pisma przygotowany wspólnie z Muratorem S.A. trafi do sklepów Leroy Merlin i sieci sprzedaży prasy 10 lutego 2011 r.

Murator S.A. został wybrany przez Leroy Merlin Polska na wydawcę magazynu „Dom z pomysłem” w wyniku przetargu.

– Gratulujemy zwycięzcy. Jesteśmy przekonani, że współpraca z wydawnictwem z tak bogatym doświadczeniem w przygotowywaniu pism wnętrzarskich pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój naszego magazynu – mówi Kacper Chudzikiewicz, rzecznik prasowy Leroy Merlin Polska.

Redaktorem naczelnym „Domu z pomysłem” została Małgorzata Tomczyk, szefowa redakcji pism wnętrzarskich Muratora. Za szatę graficzną odpowiadać będzie Piotr Tarasiuk.

„Dom z pomysłem” ukazuje się nieprzerwanie od września 2008 r. – Magazyn tworzony jest przede wszystkim z myślą o klientach Leroy Merlin. Nasi czytelnicy mogą znaleźć w nim wiele artykułów poświęconych wystrojowi wnętrz z opisami kolekcji, poradami specjalistów i gotowymi rozwiązaniami. Każdy nowy numer to świeże pomysły, porady i trendy – mówi Kacper Chudzikiewicz.

Obecny nakład pisma wynosi 135 000 egzemplarzy. Większość trafia do sklepów Leroy Merlin.

Magazyn dostępny jest w dwóch cenach. Klienci programu lojalnościowego „DOM” mogą go nabyć w cenie 1 grosza. Cena magazynu dla klientów nie posiadających kartę DOM oraz w sieci sprzedaży prasy wynosi 4,90 zł. Wpływy ze sprzedaży gazety w sklepach Leroy Merlin zasilają konto programu dożywania dzieci w szkołach PAJACYK, prowadzonego przez Polską Akcję Humanitarną.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu