AVG i Netlog łączą siły, aby zapewnić bezpieczeństwo ponad 24 milionom użytkowników serwisu społecznościowego

Firma AVG Technologies, producent najpopularniejszego na świecie bezpłatnego oprogramowania antywirusowego, poinformowała dziś, że wspólnie z popularną europejską siecią społecznościową Netlog uruchomiła Security Center, które jest dostępne pod adresem http://www.netlog.com/go/helpdesk/security/. Prowadzone przez AVG centrum będzie edukować użytkowników w zakresie bezpieczeństwa w internecie, dostarczać wskazówek i pomagać w ochronie przed złośliwym oraz szpiegowskim oprogramowaniem, a także innymi atakami cyberprzestępców. Ponadto wszystkie linki w serwisie Netlog będą automatycznie skanowane przez AVG LinkScanner, a użytkownicy będą  ostrzegani przed otwarciem łącza w razie wykrycia zagrożenia. 

Netlog ma 72 milionów członków i ponad 150 milionów odsłon miesięcznie i jest jednym z najszybciej rosnących i najpopularniejszych serwisów społecznościowych wśród europejskiej młodzieży w wieku od 18 do 25 lat. Security Center zostanie początkowo udostępnione 24 milionom użytkowników Netlog w sześciu krajach – Belgii, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Rumunii i Turcji. W ramach inicjatywy edukacyjnej pod adresem http://en.netlog.com/go/downloads/ użytkownicy Netlog będą również mogli pobrać darmowe i płatne  produkty AVG dostępne w obniżonej cenie, jednocześnie otrzymując bonusowe kredyty Netlog. Użytkownicy będą mogli też odwiedzić dedykowaną stronę AVG pod adresem http://www.netlog.com/internetsecurity/, aby dowiedzieć się więcej o firmie i wykorzystać ekskluzywne markowe skórki na swojej własnej stronie.

„AVG z wielką przyjemnością pracuje z Netlog nad tą strategiczną inicjatywą. Media społecznościowe stały się nieodłączną częścią codziennego życia, a przez to są szczególnie narażone na działania przestępców — mówi Rocco Donnino, starszy wiceprezes ds. Globalnych Sojuszy Strategicznych w AVG Technologies. — Netlog dokłada wszelkich starań, aby stworzyć bezpieczne środowisko dla członków serwisu. Stawiamy sobie za cel, by jego użytkownicy dysponowali najnowszym oprogramowaniem zabezpieczającym oraz informacjami, które zapewnią im bezpieczeństwo podczas surfowania w sieci”.

„Netlog ma wielu użytkowników w wieku od 13 do 20 lat. Ta grupa wiekowa jest bardziej podatna na zagrożenia online i właśnie dlatego przykładamy dużą wagę do bezpieczeństwa w sieci. Dzięki partnerstwu z AVG możemy nie tylko chronić użytkowników w naszym własnym serwisie, ale również pomóc im zabezpieczyć się podczas surfowania po innych stronach”, mówi Lorenz Bogaert, Dyrektor Generalny Massive Media.

Umowa należy do grupy sojuszy firmy AVG o nazwie Global Strategic Alliances (GSA).  Program „Trust Alliance” skupia się na rozwoju, inicjatywach licencyjnych i sojuszach strategicznych w dziedzinie bezpieczeństwa, mediów społecznościowych i społeczności online.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu