Time Trend z Krzysztofem Hołowczycem, ambasadorem marki Atlantic

W salonach Time Trend ruszyła kampania reklamowa zegarków Atlantic, wykorzystująca wizerunek kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca. Działania opierają się na sesji zdjęciowej wykonanej przez jednego z najbardziej cenionych i uzdolnionych fotografów modowych, Jacka Porembę i mają na celu wsparcie sprzedaży modeli z najnowszej kolekcji. Dodatkowo komunikacja zostanie wsparta przez działania e-PR.

Time Trend to jedna z największych w Polsce sieć salonów oferujących zegarki światowych marek, należąca do grupy ZIBI. Dodatkowo pod adresem www.timetrend.pl prowadzi w internecie sprzedaż własną.

Firma proponuje najszerszy w kraju wybór czasomierzy Atlantic. Premiera modelu Worldmaster 1888 Power Reserve, będącego zwiastunem nowej kolekcji, to okazja do przeprowadzenia kampanii wizerunkowej w salonach Time Trend. Plan komunikacji zakłada działania reklamowe w zakresie in-store oraz kampanię komunikacyjną w mediach internetowych. Platformą komunikacji stanie się profil Time Trend na Facebook’u oraz strona firmy www.timetrend.pl.

Aktywności komunikacyjne obu marek: Time Trend i Atlantic, zostały zaplanowane wspólnie, gdyż mamy ten sam cel. – podkreśla Jarosław Guzek, Brand Manager marki Atlantic – Przeprowadzamy kampanię wizerunkową dla najnowszej kolekcji zegarków z zaangażowaniem wieloletniego ambasadora marki – Krzysztofa Hołowczyca. Obecnie w prasie pojawiają się lub za moment się pojawią layoputy naszych reklam w nowej stylizacji, więc zależało nam także na wsparciu reklamowym w punkcie sprzedaży.

Działania reklamowe dla marki Atlantic w naszych salonach będą się opierały na layoutach umieszczonych nad wejściem do salonów oraz w dedykowanych gablotach – dodaje przedstawiciel marketingu Time Trend, Dorota Wydra – Dodatkowo przeprowadzimy zintensyfikowaną komunikację PR do mediów life-stylowych, aby wzmocnić przekaz reklamowy.

Działania w zakresie komunikacji PR są prowadzone przy wsparciu agencji Tailor Made PR.

źródło/autor: Tailor Made PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu