Novem z kampanią Aviva

W sieci wystartowała kampania reklamowa w modelu efektywnościowym, realizowana przez firmę Novem dla marki Aviva. Celem programu jest promocja ubezpieczenia podróżnego Aviva, przydatnego każdemu, kto aktywnie spędza zimę.

Pod hasłem „Tej zimy nie bój się wywinąć orła!” Aviva reklamuje pakiet ubezpieczeń „W podróży”, na który składa się ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą i assistance, a także następstw nieszczęśliwych wypadków i OC. W zakresie promowanego pakietu można również ubezpieczyć bagaż oraz sprzęt sportowy.

W kampanii wykorzystano reklamy display’owe. Kreacje nawiązujące do atmosfery aktywnego wypoczynku zimowego przygotowała firma Novem. Na potrzeby akcji stworzono również specjalną stronę docelową. Pod adresem www.avivawpodrozy.novem.pl znajdują się informacje o ofercie ubezpieczenia podróżnego Aviva oraz dotyczące rekreacji w okresie zimowych urlopów i ferii. Zakupu ubezpieczenia lub obliczenia ceny ubezpieczenia można dokonać samodzielnie w formularzu dostępnym online.

Działania są realizowane w sieci afiliacyjnej NovemNet i rekomendowane przede wszystkim dla serwisów podróżniczych i społecznościowych. Kampania jest rozliczana w modelu CPC, czyli reklamodawca płaci wyłącznie za pozyskanie unikalnego użytkownika.

Kampania Aviva „Tej zimy nie bój się wywinąć orła!” prowadzona będzie do zakończenia sezonu narciarskiego. W kolejnych miesiącach program będzie kontynuowany, jednak konstrukcja oferty będzie dostosowywana do potrzeb klientów w danym sezonie wyjazdowym.

Novem od kilku lat realizuje dla marki Aviva kampanie w modelu efektywnościowym. Wcześniejsze kampanie dotyczyły ubezpieczeń komunikacyjnych sprzedawanych w modelu direct (przez telefon i internet). Aviva reklamowała się również za pośrednictwem sieci Mobilvi w mobilnym internecie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu