Zmysłowa współpraca Reckitt Benckiser i LoboSystem…

Po raz pierwszy po przejęciu spółki SSL, znanej z produkcji m.in. prezerwatyw Durex, Reckitt Benckiser zorganizował dla pracowników konferencję pod hasłem „Seksmisja – przyjemne połączenie”. Agencja marketingowa LoboSystem z nieskrywanym rumieńcem odpowiedziała na zaproszenie do koordynacji działań związanych z odważnym projektem wiodącej marki.

Grą wstępną do współpracy LoboSystem i koncernu okazało się stworzenie logotypu na potrzeby konferencji. Tak, na bazie charakterystycznej dla RB błękitnej barwy, powstał motyw przewodni komunikacji. Agencja zadbała o kreację materiałów graficznych towarzyszących wydarzeniu, a nieszablonowe podejście do oryginalnego tematu konferencji zostało uwydatnione dzięki pracy copywritera. W tak sprzyjających okolicznościach narodził się claim „Przyjemne połączenie”.

Spotkanie pracowników czołowej firmy z branży FMCG odbyło się w dniach 20-22 stycznia 2011 w hotelu Gołębiewski w Wiśle. Podczas konferencji miało miejsce podsumowanie roku 2010 oraz przedstawienie strategii na rok 2011. Ważnym elementem szkolenia było zapoznanie i zrozumienie nowo nabytych marek.

W lipcu 2010 r. RB zakupił za 3,8 mln dol. spółkę SSL, byłego już producenta takich marek jak Durex – najbardziej rozpoznawalny brand wśród prezerwatyw czy Sholl – będący wiodącą marką wśród akcesoriów i kosmetyków do stóp i butów. Ekscytujący temat konferencji sprawił, że tegoroczne działania lidera branży nabierają rozpędu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu