Katarzyna Szewczuk Client Service Director Grey Group

przez | 31/01/2011

Zmiany personalne w departamencie obsługi klienta Grey Warszawa – Joannę Markert na stanowisku Client Service Director zastąpi Katarzyna Szewczuk, która była Group Account Director w Testardo. Katarzyna Szewczuk jest związana z firmą od 8 lat, przeszła wszelkie stopnie wtajemniczenia pracy w branży reklamowej, jest osobą „multi tasking”, która potrafi przeprowadzić Klienta przez najbardziej złożony projekt. Katarzyna między innymi przez 2 lata obsługiwała Telekomunikację Polską, brała również udział w re-brandingu Orange.

Joanna Markert opuszcza Grey w związku z przejściem na urlop macierzyński. Markert, podobnie jak Kasia Szewczuk, była związana z Grupą od wielu lat i miała olbrzymi wkład w rozwój firmy. Joasia zdecydowała się na przerwę w pracy by poświęcić się w większym stopniu rodzinie, ale nie wyklucza powrotu do firmy.

Z urlopu macierzyńskiego powróciła z kolei Monika Salomon, która objęła samodzielne stanowiska – opiekując się w Grey biznesem Chevrolet i Orlen.

Dla Grey Group rok 2010, tak jak dla całej polskiej reklamy, był okresem wielu zmian, nowych budżetów i próbą znalezienia skutecznej strategii rozwoju w obliczu ewolucji branży. W 2011 Grupa planuje dalsze zmiany i pozyskanie nowych obszarów rynku, skupiając się między innymi na sektorze Digital oraz nowych kanałach komunikacji.

„W 2011 rok wchodzimy z solidnym bagażem doświadczeń, ale także ze zmianami w zespole. Zmienią się zasady współpracy z Jarkiem Hendzlem, odpowiedzialnym dotychczas za rozwój New Businessu Grupy. Jarek doskonale wywiązał się ze swojego zadania na pokładzie Grey Group, a teraz otwiera własną firmę, z której usług będziemy korzystać w wybranych projektach. Żegnamy się także z Irkiem Turskim, który po wielu latach pracy w Testardo, a później w Argonauts i Grey, postawił na nowe wyzwania. Obydwu panom życzę jak najlepiej w przyszłości i dziękuję za nieoceniony wkład w rozwój naszego biznesu.” – komentuje Rafał Baran, CEO Grey Group.

Pomimo trudnej sytuacji na rynku, Zarząd Grey Group pozytywnie ocenia bilans minionego roku. „Znaczący wpływ na funkcjonowanie Grupy w 2010 roku miało rozwiązanie kontraktu z Telekomunikacją Polską, co było wynikiem ogólnoeuropejskiej, sieciowej polityki France Telecom. Dla każdej agencji reklamowej odejście telcomu to problem w pierwszym roku  i żadna z polskich agencji która była w takiej sytuacji przeżyła spadek. Udało nam się jednak pozyskać wiele budżetów i rozwinąć kompetencje na nowych obszarach. Nie było łatwo, ale z całej sytuacji wyszliśmy obronną ręką, mimo że odejście Telekomunikacji zbiegło się w czasie z kryzysem całej branży”. – dodaje Baran.

Pośród pozyskanych w 2010 roku Klientów Grey Group wymienić można m.in. PKO BP, Inteligo, Lotos i Ferrero w Testardo Gram; Cyfra+ obsługiwane przez Argonauts; Herbapol i Redds w Grey Worldwide Warszawa, czy Południowy Tyrol, którego obsługę PR wygrała agencja Cohn&Wolfe. Oprócz tego Grey Group skupiało się na działaniach na rzecz stałych Klientów.

Agencja zdecydowanie zmierza w  kierunku łączenia doświadczeni za które jest w poszczególnych departamentach w projekty z pogranicza mediów tradycyjnych i social media.

Przykładem jest kampania „Heineken Tour” zrealizowana dla Heineken i Open’er Festival integrująca najpopularniejsze serwisy społecznościowe, która była jednym z najciekawszych projektów ostatnich lat z pogranicza Digital i street marketing.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.