TESCO Polska z AR od Adv.pl

przez | 28/01/2011

Agencja interaktywna Adv.pl, wykorzystała technologię Augmented Reality na evencie podsumowującym 15 lat TESCO na polskim rynku.

Z okazji 15 lat w Polsce marka TESCO zorganizowała uroczystą galę, podczas której podsumowała dotychczasowe osiągnięcia. Przedstawiła raport prezentujący wkład firmy w rozwój polskiej gospodarki. Zadaniem Adv.pl było niestandardowe zaprezentowanie danych.

„Podeszliśmy do prezentacji danych statystycznych i wykresów w niestandardowy sposób. Dzięki wykorzystaniu technologii Augmented Reality zwykły, drukowany raport zamieniliśmy w interaktywną zabawę. Każda ze stron publikacji posłużyła do przedstawienia innego wykresu czy mapy w technice 3D. Raport zyskał więc trzeci wymiar. Dodatkowo twarze uczestników eventu przeglądających broszurę zamieniały się w humorystyczny wizerunek bohatera reklamy TESCO” – mówi Przemysław Pawlak, Video & Motion Manager w Adv.pl.

Kiosk AR umożliwiający oglądanie jubileuszowego biuletynu został umieszczony w holu głównym miejsca, w którym odbywała się gala, przez co zupełnie nieinwazyjnie, a równocześnie bardzo efektywnie, spełniał swoją funkcję.