IDMnet wzmocnił kategorie Edukacja, Sport i Motoryzacja

Do sieci IDMnet dołączyły nowe serwisy: PWN.pl, Futbolowo.pl oraz witryny należące do Grupy V10. Serwis PWN.pl. wchodzi w skład pakietu Żak i pakietu zasięgowego (IDMnet) oraz pakietu 4_education (4clover). Futbolowo.pl wzmocniło pakiety Kibic i Futbol. Witryny należące do Grupy V10 zasiliły m.in. kategorię Motoryzacja oraz pakiet zasięgowy IDMnet.

Portal Wiedzy PWN należy do Wydawnictwa Naukowego PWN SA. W serwisie dostępne są standardowe formy reklamowe. Można również realizować kampanie efektywnościowe i kontekstowe oraz wykorzystujące niestandardowe formy reklamy, takie jak dedykowane serwisy online, tworzone na bazie zasobów słownikowych i encyklopedycznych PWN. Serwis odwiedza 1 263 582 unikalnych użytkowników, generujących 6231 848 odsłon (źródło: Gemius Traffic, grudzień 2010).

Portal Futbolowo.pl jest skierowany do piłkarzy oraz osób związanych z klubami piłki nożnej w Polsce, a także kibiców. Witryna oferuje standardowe formy reklamy. Istnieje również możliwość targetowania przekazu wg wybranych kryteriów, personalizacji reklamy, emisji reklam video i reklam z dźwiękiem oraz wysyłki e-mailingu. Witrynę odwiedza 477 920 realnych użytkowników, generujących 25 460 940 odsłon (dane Megapanel PBI/Gemius listopad 2010).

Do IDMnet dołączyły również serwisy Grupy V10: TopCars.pl (poświęcony ekskluzywnym markom samochodowym), Motokobiety.pl (witryna motoryzacyjna dla kobiet), Mototube.pl (motoryzacyjny odpowiednik Youtube), Moto-tapety.pl (darmowe tapety na pulpit), Samochody-uzywane.com.pl (giełda ogłoszeń samochodów i motocykli, prowadzona przy współpracy z największym tego typu serwisem ogłoszeniowym w Europie – Mobile.de). Wszystkie weszły do kategorii Motoryzacja. Dodatkowo serwis Topcars.pl wejdzie w skład pakietu VIP po godzinach, Moto-tapety.pl do kategorii Rozrywka, a Samochody-uzywane.com.pl do kategorii E-commerce (IDMnet). Motokobiety.pl dołączą do pakietu zasięgowego 4clover, a Mototube.pl do sieci video CLIPnet.

Wg wyników najnowszej fali badania Megapanel, PBI/Gemius (listopad 2010) zasięg sieci IDMnet to niemal 15,9 mln użytkowników. IDMnet jest właścicielem polskiej kobiecej sieci reklamowej – 4clover, sieci budowlanej – Budowia, sieci farmaceutyczno-medycznej ZdrowieNet, sieci reklamy video Clipnet oraz komórki brokerskiej – IDM Media Team.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu