Ostryga – agencja strategicznego marketingu społecznościowego – wygrała przetarg na strategiczną obsługę marki PLAY w social media

przez | 27/01/2011

Przetarg ogłoszony w listopadzie 2010 roku przez P4 – właściciela marki Play – został rozstrzygnięty na początku stycznia.

W zakresie działań Ostrygi znajduje się m.in. audyt dotychczasowej komunikacji marki Play w społecznościach. Główną osią działań ma być stworzenie strategii komunikowania i budowania interakcji przez Play w social media oraz bieżące doradztwo w tym zakresie.

– W przypadku marki tak aktywnej w społecznościach kluczowym etapem działań jest szczegółowa analiza społeczności – i to zarówno działań prowadzonych oficjalnie przez markę, jak i spontanicznej aktywności jej klientów. To pozwoli na pełne wykorzystanie potencjału social media – wyjaśnia Anita Wojtaś-Jakubowska, dyrektor strategii w Ostrydze.

– Przed Ostrygą bardzo ambitne zadanie, ponieważ my pracujemy tylko z najlepszymi i stawiamy poprzeczkę bardzo wysoko – komentuje Marcin Gruszka, rzecznik Prasowy PLAY. – Cel jest prosty – chcemy być numerem jeden.

Ostryga specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze social media, łącząc wiedzę z zakresu nowoczesnych rozwiązań interaktywnych i kompetencje public relations. Oferta Ostrygi obejmuje m.in. social media marketing, e-PR, social gaming, brand blogging, content marketing, współpracę z liderami opinii czy crowdsourcing. Wśród klientów Ostrygi znajdują się m.in. L’Oreal, Hasbro, Ferrero, Herbapol, Aviva i Hortex.

źródło/autor: Ostryga