Okazje.info – milion nowych użytkowników w ciągu roku

Prawie milion real users zyskał w ciągu roku serwis Okazje.info. Według najnowszych wyników Megapanelu zasięg porównywarki wynosi już 9,97 %. Tym samym Okazje zanotowały największy roczny wzrost spośród czołówki porównywarek i znalazły się na 4 miejscu ze wszystkich serwisów e-commerce w Polsce. 

Od listopada 2009 zasięg Okazje.info zwiększył się o 5,06 punktu procentowego. W przypadku innych porównywarek przyrost był zdecydowanie mniejszy (Skąpiec zyskał 2,33 pkt) lub nastąpił niewielki spadek (Nokaut – 1,64 pkt w dół). Dla całej Grupy Allegro wzrost od stycznia 2010 (włączenie Ceneo do statystyk Grupy w Megapanelu) wynosił 0,65 punktu procentowego. Wygląda więc na to, że w branży nastąpiła pewna stagnacja, którą wykorzystują dynamiczne zespoły takie jak Okazje.info czy Grupon. W przypadku popularnych „Okazji” kluczem do sukcesu są zmiany.

– Dążymy nie tylko do umocnienia pozycji w polskim e-commerce, ale też do jak najlepszej optymalizacji usług dla współpracujących sklepów i odwiedzających nas Internautów. Ruszyliśmy z poradnikowym blogiem e-commerce oraz nowymi produktami reklamowymi. Wdrażamy i testujemy też kolejne serwisy zakupowe – mówi Milena Bakalarz z Okazje.info.

Najnowsze zmiany na Okazje.info można śledzić na bieżąco na blogu: http://ecommerce.okazje.info.pl/

źródło/autor: Okazje.info

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu