2010 – znakomity rok dla Blue City

Tagi:

Kolejne oryginalne salony, jeszcze bogatsza oferta kulturalna, pomysłowe imprezy i nowe udane przedsięwzięcia – tak w skrócie można podsumować wydarzenia ubiegłego roku w Blue City. Choć każdy miesiąc był pomyślny, to grudzień pobił wszelkie rekordy – okazał się najlepszym miesiącem w historii Blue City!

Już początek 2010 roku był dla Blue City wyjątkowo udany – zostało nagrodzone Shopping Center Awards 2010 w kategorii Grand Prix oraz zajęło I miejsce w rankingu na najlepsze centrum w Polsce. Statuetka w kategorii Grand Prix została przyznana centrum za to, że w trudnym dla handlu okresie światowego kryzysu nie tylko zachowało się w znakomitej kondycji, ale i ją poprawiło, uzupełniając ofertę o atrakcyjnych najemców. Blue City zostało też pochwalone za wyjątkowo spójne kampanie. Zaledwie miesiąc później zostało uznane za centrum o najwyższym poziomie obsługi klienta w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone w maju tego roku przez międzynarodową firmę Dive-AdHoc metodą tajemniczego klienta (mystery shoping). Testerzy udający zwykłych klientów ocenili Blue City jako miejsce o najwyższym poziomie obsługi klienta.

To jednak nie koniec nagród. W 2010 roku doceniony został również interaktywny punkt informacyjny Blue City – Way Finder. Dostał on nagrodę Innowacja Handlu 2010 w kategorii Innowacyjne Rozwiązania Digital Signage podczas Międzynarodowych Dni Wyposażenia, Usług i Technologii Dla Handlu RetailShow 2010. Way Finder pomoga klientom Blue City w szybkim odnalezieniu wybranego salonu dzięki dwustronnym punktom informacyjnym wyświetlającym interaktywną, dotykową mapę dowolnego obiektu lub obszaru na profesjonalnych, wielkoformatowych monitorach LCD.

„Blue City – moje miasto” – pod takim hasłem w ubiegłym roku Blue City rozpoczęło swoją kampanię i konsekwentnie w taki sposób sytuuje się w umysłach swoich wiernych klientów.

Blue City to centrum handlowe o wyjątkowo miejskim charakterze, z własną infrastrukturą i logistyką, najmodniejszymi znanymi markami, a ponadto z dzielnicami rozrywki, kultury, relaksu oraz sportu, parkiem zabaw dla dzieci, przestronnymi alejkami, restauracjami i kawiarniami. Miejski wymiar Blue City został też podkreślony na nowej stronie Blue City: WWW.bluecity.pl, stworzonej według najnowszych możliwości technicznych i w zgodzie z obecnymi trendami w projektowaniu. Przedstawia Blue City jako miasto zbudowane z liter, słów i pojęć. W projekcie wykorzystano technikę 3D i ciekawy projekt graficzny, dzięki czemu Klienci bez problemu i od razu mogą znaleźć swój ulubiony sklep czy punkt usługowy. Co ważne, od 1 marca 2010 roku, każdy klient bez problemu i za darmo może połączyć się z Internetem na terenie centrum dzięki technologii WiFi. Nowa usługa wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu zwłaszcza tych klientów, którzy robiąc zakupy lub korzystając z oferty rozrywkowo-restauracyjnej, chcą móc skorzystać także z Internetu na swojej komórce czy w laptopie. I na przykład wejść na profil Blue City na facebooku (centrum już ma ponad 6600 fanów, czyli najwięcej spośród wszystkich warszawskich centrów!).

Udogodnienia w 2010 roku objęły także system parkowania w Blue City. Obecnie klienci mają do wyboru bezpłatny parking naziemny z 1500 miejscami postojowymi i ze specjalnym systemem wyszukiwania, a także podziemny, strzeżony i ogrzewany parking z 400 wygodnymi miejscami postojowymi.

Blue City to nadal jedno z najszybciej rozwijających się i poszerzających swoją ofertę o niebanalne salony centrów w Warszawie. Nie inaczej było i w tym roku. Do grona najemców Blue City dołączyły m.in.: LeicaStore – salon firmowy znanej fotograficznej marki Leica z działającą przy nim LeicaGallery, oferującą artystom oryginalną przestrzeń wystawienniczą; Fashion Designers Group – butik z kreacjami młodych i utalentowanych polskich projektantów, prężnie działających na polskim rynku mody; Pandora – sklep z duńską, ręcznie wykonaną biżuterią, znaną najbardziej z zawieszek, czyli charmsów; Phenome – wyjątkowy salon pierwszej w Polsce sieci oferującej organiczne kosmetyki; biuro podróży Itaka; The Ink – butik, w którym można kupić produkty kultowej amerykańskiej firmy Ed Hardy by Christian Audigier; TK MAXX – największa tegoroczna premiera, międzynarodowa sieć oferująca światowe marki w przystępnych cenach; Gabor – sklep obuwniczo-galanteryjny z butami takich marek jak Bugatti, Camel Active i Gabor; Gatta – salon z najwyższej jakości rajstopami i pończochami, a także kolekcjami damskiej i męskiej bielizny oraz odzieży sportowej;  10 – kolejny niebanalny butik z ekskluzywnymi torbami i ubraniami w stylu sportowej elegancji; Anytown – propozycja dla fanów snowboardu, skateboardu czy mountainbikingu; Attraction Paris – salon z eleganckimi, wieczorowymi sukniami; Chrono – oferujący najwyższej jakości szwajcarskie zegarki; perfumeria Douglas – należąca do sieci luksusowych perfumerii; Centrum Kartingowe N-Gine Grand Prix – profesjonalny tor kartingowy.

Nie zawiodły także imprezy. Sportowe, związane z aktywnym wypoczynkiem (fitness, żeglarstwo), modelami zdalnie sterowanymi i grami video, kulturalne czy regionalne. W ubiegłym roku były to m.in:. Wodowanie 2010, Wystawa Kur Ozdobnych, CyberCup Zima 2010, Dni Rzemiosła Marokańskiego, Dzień Tybetański czy Weekend Czeski. Koło fontanny gościły też ulubione cykliczne atrakcje klientów Blue City – Jarmark Produktów Regionalnych i Festiwal Wina i Serów. Wspólnie z portalem lowimytalenty.pl Blue City poszukiwało też zdolnych ludzi, chcących pochwalić się swoim talentem. Nie zabrakło pokazów mody kolekcji nowo otwartych butików czy imprez z okazji otwarcia nowych salonów, w tym najnowocześniejszego w Polsce Centrum Kartingowego (3000 m2).

Każdy weekend roku był zaplanowany na imprezy. Wpisały się one już na stałe w kalendarz Blue City. Głównym celem ich organizacji jest zadowolony klient, któremu urozmaica się czas spędzany podczas zakupów. Wielu odwiedza co tydzień Blue City właśnie po to, by wziąć udział w przygotowanych atrakcjach. Wśród nich znajduje się stała grupa klientów, którzy są obecni na wszystkich cyklicznych imprezach jak Jarmark Produktów Regionalnych. Sukces tej ostatniej imprezy spowodował, że wiele centrów handlowych poszło w ślady Blue City.

Ważnym punktem oferty rozrywkowej były imprezy dla dzieci. W 2010 roku największym zainteresowaniem cieszyły się Mikołajki, konkurs Namaluj Bezpieczne Wakacje, Minikolonie z Inca Play oraz wielka akcja charytatywna Kup Pluszka dla Dzieciaka, w której prezenty dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych przynosili nie tylko najmłodsi klienci, ale też ich rodzice. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się też imprezy organizowane przez szkołę tańca dla dzieci Egurrola Dance Kids czy Plac Zabaw Inca Play. W tym roku też po raz pierwszy odbyła się w Klubie Lucid międzynarodowa taneczna impreza dla rodziców i dzieci Baby Loves Disco.

W roku 2010 Blue City zaznaczyło też swoją pozycję jako promotora kultury. W centrum swoje wystawy obrazów, rzeźb czy instalacji organizowali ochoccy artyści, a w Leica Gallery można było obejrzeć wystawy zdjęć znanych fotografików. Ciekawym i atrakcyjnym miejscem na mapie centrum okazała się także Off Galery, która jest obecnie nie tylko miejscem niebanalnych spotkań ze sztuką, ale też modowych spotkań z szafiarkami, czyli dziewczynami piszącymi o modzie, które regularnie organizują tu Show Room, w którym z pomocą najemców Blue City przechodzą prawdziwą metamorfozę, a później opisują to na swoich blogach.

źródło/autor: Blue City

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu