Nowa dyrektor marketingu w IDMnet

przez | 26/01/2011

Do IDMnet dołączyła Joanna Malec, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej firmy oraz opracowanie i wdrożenie nowych narzędzi komunikacji marketingowej.

Joanna Malec posiada bogate doświadczenie w branży reklamowej, z którą jest związana od ponad 10 lat. Ostatnio pracowała jako freelancer. Zajmowała się doradztwem w obszarze komunikacji marketingowej. Wcześniej była zatrudniona na stanowisku account directora w Mediaedge:cia, gdzie zarządzała zespołami klienckimi Orange dla Firm i TP dla Biznesu oraz IKEA, Polskapresse, Bank Pocztowy, Full Tilt Poker, Chanel. Pracowała również jako media manager w domach mediowych Initiative i Brand Connection.

„Cieszę się, że Joanna dołączyła do naszego zespołu. W zeszłym roku skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach organizacyjnych i rozwoju naszej oferty. W tym roku więcej uwagi chcemy poświęcić działaniom marketingowym. IDMnet zbudował portfolio silnych marek: 4clover, Budowia, ZdrowieNet, CLIPnet, IDM Media Team. Do naszego działu handlowego dołączyły również zespoły AdAction i Afilo. Jednym z pierwszych zadań Joanny będzie opracowanie strategii dla naszych marek produktowych i podjęcie działań mających na celu umocnienie ich pozycji rynkowej” wyjaśnia Anna Kaczmarska, wiceprezes i dyrektor zarządzająca IDMnet.

Ostatnio stanowisko dyrektora marketingu w IDMnet nie było obsadzone.

źródło/autor: IDMnet