Należące do notowanego na warszawskiej GPW funduszu MNI, biuro podróży First Class S.A. sprzedało ponad 57 tys. biletów lotniczych w 2010 r.

Należąca do notowanego na warszawskiej GPW funduszu MNI, firma turystyczna First Class jest jedną z największych i najstarszych firm na polskim rynku turystycznym. Istniejące od 1991 r. biuro podróży obsługuje także firmowe podróże służbowe. First Class świadczy usługi typu business travel dla ponad 500-set firm, korporacji, ministerstw i instytucji.

Dostępność usługi pakietowej, zaawansowane narzędzia informatyczne oraz dobrze wyszkolony personel pozwala na zdobywanie kolejnych dużych klientów oraz na utrzymanie użytkowników związanych od dawna z firmą. First Class prócz oferty dla klientów korporacyjnych posiada również propozycje dla klientów indywidualnych. Biuro w swoim bogatym katalogu posiada egzotyczne wycieczki zagraniczne, oferty first i last minute, wycieczki do niemal wszystkich zakątków świata, a także ofertę szkoleniową, konferencyjną i kongresową. Jako akredytowany agent IATA oferuje rezerwację biletów lotniczych po najniższych cenach, a także prowadzi sprzedaż biletów autokarowych, kolejowych oraz promowych. Główna siedziba First Class mieści się w Warszawie, zaś swoje oddziały mamy także w 3 miastach w Polsce: Rzeszowie, Krakowie, Krośnie. Wszystkie biura wyposażone są w najnowocześniejszą infrastrukturę rezerwacyjną.

Dynamiczny rozwój oferty…

– Stale inwestujemy w rozwój tej spółki, dzięki czemu posiada dziś jedną z najbogatszych ofert turystycznych – mówi Andrzej Piechocki, Prezes Zarządu funduszu MNI S.A., który kontroluje spółkę First Class S.A. Choć rok 2010 obfitował w wydarzenia mające negatywny wpływ na wyniki branży turystycznej, spółka zyskała nowych klientów i może pochwalić się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży.

– Nasza marka istnieje nieprzerwanie na polskim rynku od ponad 20 lat i zasłużyła sobie na zaufanie klientów. Rozpoczęliśmy naszą działalność jako biuro sprzedające bilety lotnicze, później do oferty dodaliśmy rezerwację miejsc hotelowych, ubezpieczenia turystyczne oraz wycieczki touroperatorów. Zapewniam, że to jeszcze nie koniec zmian mających na celu usprawnienie działań First Class – podkreśla Magdalena Szczepaniak, Prezes Zarządu biura podróży First Class.

Osiągnięte przychody Spółki z obszaru sprzedaży biletów lotniczych za rok 2010 to ponad 90 milionów złotych, co oznacza wzrost o 16 % względem poprzedniego roku. Ten imponujący wzrost sprzedaży wpłynął na uzyskanie przez Fist Class miejsca w pierwszej piątce pod względem obrotów wśród akredytowanych agentów IATA w Polsce w roku 2010!

Plan na 2011 – nowy, przyjazny system internetowy

W ramach strategii rozwoju First Class, w 2011 zostanie uruchomiony nowy internetowy system dedykowany klientom korporacyjnym. Dzięki niemu, First Class zaoferuje klientom niespotykaną dotąd w Polsce szybkość wyszukiwania, największą bazę połączeń linii regularnych i niskokosztowych, rezerwacje hoteli, samochodów oraz szereg innych udogodnień takich jak: zarządzanie rezerwacją, pobieranie raportów, e-faktury. System ten będzie nie tylko udogodnieniem dla Klientów serwisu. Dzięki niemu First Class zyska elastyczne narzędzie, które pozwoli łatwo i szybko wprowadzać nowe funkcjonalności i dostosowywać portal do wymagań użytkowników a także przyłączać do systemu kolejne serwisy partnerskie. Wdrożenie nowego rozwiązania spowoduje dynamiczny wzrost liczby klientów, przychodów i zysków. – powiedziała Magdalena Szczepaniak, Prezes Zarządu First Class S.A. – Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię rozwoju dla First Class, ukierunkowaną na coraz silniejszą obecność na krajowym rynku, gwarantując tym samym spółce jeszcze bardziej dynamiczny rozwój.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu