„ESKA – lubię to” – rusza nowa, multimedialna akcja ESKI

Nowa akcja „ESKA – lubię to” rozpocznie się 7 lutego. To innowacyjny, nowoczesny projekt obliczony na maksymalne wykorzystanie efektu synergii medium tradycyjnego (radia), internetu oraz Facebooka – najpopularniejszego na świecie i cieszącego się coraz większą sławą w Polsce portalu społecznościowego.

Profil ESKI na Facebooku jest numerem jeden pod względem liczby fanów wśród polskich firm medialnych. „Lubią go” aż 186 853 osoby*.

„ESKA – lubię to” to czterotygodniowy konkurs (7.02 – 4.03.2011), w którym słuchacze codziennie wygrywają kultowe telefony firmy Apple – najnowsze iPhony 4G. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy pobrać ze strony Eska.pl jeden z eskowych avatarów i ustawić go jako zdjęcie główne w swoim profilu na Facebooku. Następnie, po dołączeniu do profilu ESKI na Facebooku, należy oryginalnie opisać, co się lubi. Codziennie, od poniedziałku do piątku, trzy osoby o nietuzinkowym, ciekawym statusie otrzymają nagrodę – iPhona 4G.

„Pracując nad koncepcją akcji chcieliśmy jak zawsze być na czasie i wyjść naprzeciw naszym słuchaczom, ich aktualnym, najgorętszym potrzebom i zainteresowaniom. Dzisiaj młodzi, aktywni ludzie spotykają się na Facebooku – najpopularniejszym i najmodniejszym portalu społecznościowym, marzą o nowoczesnym telefonie takim jak iPhone 4G i … słuchają muzyki. Radio ESKA już teraz jest numerem jeden wśród polskich mediów na Facebooku, wierzymy, że akcja „ESKA – lubię to” dodatkowo tę pozycję wzmocni. Nie jest to oczywiście nasze ostatnie słowo – w przyszłości planujemy jeszcze wiele innowacyjnych akcji z wykorzystaniem potencjału social media” – mówi Iga Mackiewicz, dyrektor programowa Radia ESKA Warszawa.

Konkurs poprzedza dwutygodniowa promocja (24.01 – 06.02.2011) na antenie Radia ESKA i w serwisie Eska.pl. Pomysłodawcą akcji „ESKA – lubię to” jest Dział Programowy Radia ESKA.

Akcja „ESKA – lubię to”, w której działania obejmują kilka mediów, w tym portal społecznościowy Facebook, jest kolejnym krokiem na drodze systematycznego budowania potencjału Radia ESKA w obszarze social media, zgodnym ze strategią marketingową stacji.

* Liczba użytkowników, którzy „lubią” profil Radia ESKA na Facebooku, 25.01. 2011.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu