W Pizza Hut trwa Festiwal Pizzy

Od połowy stycznia w Pizza Hut trwa FESTIWAL PIZZY. To niepowtarzalna okazja, by płacąc raz spróbować wszystkich smaków i rodzajów pizz dostępnych w menu restauracji. Tym razem festiwal prowadzony jest w nowej, atrakcyjnej dla klientów konwencji: kawałek po kawałku można próbować różnych smaków oferowanych przez Festiwalowych Ekspertów. Z początkiem roku Pizza Hut inauguruje również swoją działalność na portalu społecznościowym Facebook.

Dzięki promocji FESTIWAL PIZZY goście restauracji płacąc cenę 22 zł mogą do woli próbować wszystkich rodzajów i smaków pizzy dostępnych w menu Pizza Hut. Wystarczy zjeść jeden kawałek, by sięgnąć po następny, bez konieczności zamawiania całej pizzy. Szczególną atrakcją Festiwalu są specjalnie dedykowani kelnerzy zwani Festiwalowymi Ekspertami, którzy serwują chętnym kawałki wybranej pizzy a także odpowiedzą na każde pytanie związane z tym daniem.

„Forma festiwalu, bardzo przypadła do gustu naszych Gości. Nowa konwencja Festiwalu pozwala z kolei na zacieśnienie kontaktu między obsługą a Gośćmi, do którego Pizza Hut, jako restauracja typu Casual Dinning, przywiązuje dużą wagę. Festiwalowi Eksperci oferują gościom różne smaki pizzy, a także rodzaje ciasta, takie jak nasze kultowe Pan Pizza czy chrupiąca i krucha Neapolitana. Mogą także zaproponować odpowiednie do pizzy wino. Myślę, że spotkanie z przyjaciółmi w restauracji Pizza Hut i zabawa smakami podczas Festiwalu Pizzy to doskonały pomysł na czas karnawału!” – powiedziała Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut.

Spoty reklamowe promujące FESTIWAL PIZZY wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, w kanałach tematycznych Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Style, TV4, At Media oraz Discovery. Spot przedstawia grupę znajomych odkrywających nowe smaki w restauracji Pizza Hut podczas Festiwalu Pizzy.

Autorem adaptacji kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Od 17 stycznia restauracje Pizza Hut to nie jedyne miejsce, gdzie mogą się spotkać fani sieci. W tym dniu rusza bowiem fan-page Pizza Hut na portalu społecznościowym Facebook.

„Bardzo się cieszymy, że możemy zaprosić wielbicieli marki Pizza Hut na nasz fan-page na Facebook’u. Mam nadzieję, że dzięki temu zyskają oni cenną platformę komunikacji z nami oraz ze sobą nawzajem, a jednocześnie, że fan-page dostarczy im wielu ciekawych informacji o marce i nie tylko. Chcemy sprawić, by fan-page Pizzy Hut był ulubionym miejscem spotkań znajomych na Facebooku!” – powiedziała Agnieszka Skarul.

Nowa formuła FESTIWALU PIZZY, a także fan-page Pizza Hut to działania marki, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, a jednocześnie prowadzą do zacieśnienia z nimi relacji.

Szczegółowe informacje o najnowszej ofercie Pizza Hut dostępne są w restauracjach (plakaty, insert promocyjny w menu) oraz na stronie www.pizzahut.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu