Stopklatka.pl dla Yahoo! Polska

24 stycznia 2011 r. amerykański gigant internetowy uruchomił polską wersję portalu. Jednym z partnerów Yahoo! na rynku polskim została Stopklatka.pl, która będzie dostarczać treści dotyczące premier oraz wydarzeń filmowych z Polski i świata.

Współpraca Stopklatka S.A. z partnerem zagranicznym to kolejny krok przybliżający Spółkę do realizacji celu strategicznego, jakim jest uzyskanie pozycji lidera pod względem oglądalności. Ponadto Stopklatka S.A. pracuje nad modernizacją i rozbudową obecnego portalu o funkcje społecznościowe i rekomendacyjne, a także prowadzi działania związane z rozszerzeniem specjalizacji o pozostałe (obok filmu) dziedziny sztuk audiowizualnych oraz utworzeniem na bazie Stopklatka.pl platformy kulturalno-rozrywkowej.

„Cieszymy się z nawiązania współpracy z tak potężnym partnerem. Jest to przejawem uznania dla wysokiego poziomu treści prezentowanych na wkraczającym właśnie w swoje piętnastolecie portalu Stopklatki i jednocześnie wiąże się z realizacją naszej strategii dostarczania treści” – mówi Adam Bortnik, Prezes Zarządu Stopklatka S.A.

Yahoo! to jeden z najpopularniejszych i największych portali internetowych na świecie posiadający ponad 30 wersji językowych. W internecie istnieje od 1994 roku. Obecnie kluczowym rynkiem dla Yahoo! jest Europa. W 2010 roku wersje portalu Yahoo! wypełnione lokalną treścią powstały w Norwegii, Szwecji, Danii, Turcji, Rosji i Grecji. Teraz przyszedł czas również na Polskę.

„Polski Internet jest pełen ciekawych i wartościowych informacji. Głównym zadaniem wprowadzanego właśnie produktu – Yahoo! Home Page jest zebranie ich w jednym miejscu i dostarczenie użytkownikowi w użytecznej formie. Dzięki współpracy z serwisem Stopklatka.pl – nie zabraknie też nowości ze świata filmu” – mówi Bartłomiej Swojak, Country Content Manager Yahoo! na Polskę.

źródło/autor: Capital One Advisers

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu