Nowi managerowie, nowe serwisy w BizOn media

przez | 25/01/2011

Mariusz Miedziałowski objął stanowisko szefa działu agencyjnego sieci BizOn media, zaś Dominik Dębski został nowym szefem sprzedaży bezpośredniej. Sieć podpisała także kontrakt z serwisem Puls Biznesu (PB.pl), na mocy którego zyskała wyłączność na sprzedaż internetowej powierzchni reklamowej na rynku sieciowym.

Mariusz Miedziałowski będzie jednocześnie pełnił funkcję p.o. Head of BizOn media, w zastępstwie przebywającej na urlopie macierzyńskim dyr. zarządzającej Pauliny Bechcickiej. Będzie on odpowiadał za współpracę z agencjami i klientami końcowymi sieci, pokieruje również rozwojem produktów, działaniami operacyjnymi i nadzorem nad zespołem BizOn media, liczącym obecnie siedem osób.

Mariusz Miedziałowski, p.o. Head of BizOn media:

Nowym szefem działu sprzedaży bezpośredniej został natomiast Dominik Dębski. Na stanowisku Head of New Business będzie on zajmował się obsługą dotychczasowych klientów sieci BizOn media oraz aktywnym pozyskiwaniem nowych budżetów.

Dominik Dębski, Head of New Business sieci BizOn media:

„Chciałbym, aby BizOn podążał w stronę specjalistycznej sieci oferującej reklamę skierowaną do profesjonalistów – przedsiębiorców, menadżerów, finansistów, prawników. Wysoka jakość witryn w naszym portfolio, jak i profesjonalna obsługa klienta to dla nas najważniejsze kwestie. Wierzę, że uda nam się utrzymać pozycję lidera w segmencie reklamy Premium, a także, że przekonamy do siebie kolejnych reklamodawców” – mówi Mariusz Miedziałowski, p.o. Head of BizOn media.

Zmianom personalnym w BizOn media towarzyszą modyfikacje oferty pod kątem dalszego profilowania sieci w zakresie specjalistycznych witryn o określonym użytkowniku. Bieżący zasięg sieci BizOn media wynosi 6,8 mln internautów miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 2010.10).

Mariusz Miedziałowski jest absolwentem kierunku Stosunki Międzynarodowe na specjalizacji Media i Komunikowanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W sieci BizOn media pracował już wcześniej –  w latach 2008 – 2010 pełnił stanowisko Account Executive. Później przez rok piastował stanowisko Head of sales w firmie 10K Media, gdzie odpowiadał za powołanie do życia tej jednostki.

Dominik Dębski ukończył Prywatną Wyższą Szkołę Biznesu i Administracji w Warszawie oraz Podyplomowe Studia Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W branży interaktywnej działa od 2007 roku.  Jako szef działu agencyjnego  w Ad-vice odpowiadał między innymi za kreowanie marki tej sieci w Polsce, od maja 2009 roku również za kompleksowe rozwiązania e-marketingowe dedykowane klientom bezpośrednim.

źródło/autor: BizOn media