Przejdź do treści

TBWA\PR trzyma linię z Zupką Fit

  • przez

Agencja TBWA\PR rozpoczęła współpracę z firmą Regis, właścicielem marki Activlab, obejmującej żywność funkcjonalną i dietetyczną, między innymi suplementy diety. Agencja prowadzi działania z zakresu PR-u produktowego dla nowości rynkowej – Twojej Zupki Fit. 

Agencja TBWA\PR przygotowała strategię działań PR dla wprowadzenia na rynek nowego, innowacyjnego produktu z kategorii zup instant – Twoja Zupka Fit. Działania dla marki Twoja Zupka obejmą w szczególności relacje z mediami kobiecymi, poradnikowymi, life style i branżowymi oraz organizację wydarzeń i projektów specjalnych.

Twoja Zupka Fit to propozycja dla kobiet, które chcą utrzymać smukłą linię a jednocześnie dbają o zdrowy sposób odżywiania. Nowość należy do grupy produktów Activlab, linii żywności funkcjonalnej i dietetycznej, w tym suplementów dla osób aktywnych, dbających o kondycję, zdrowie, urodę oraz witalność. Regis sp. z o.o., właściciel marki Activlab, jest liderem w branży technologii spożywczych w różnych segmentach rynku FMCG w Europie Środkowej.

Agencja TBWA\PR została wybrana w wyniku przetargu z grona 3 agencji. Obsługą firmy Regis zajmuje się dział Consumer PR, skupiający wszystkie projekty konsumenckie TBWA\PR.

Do klientów TBWA\PR, agencji wchodzącej w skład TBWA\Group Poland, należą m.in.: Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, General Mills (marka Häagen-Dazs), Gerium Polska Development, Kraków City Park, Media Saturn Holding Polska (marki Media Markt, Saturn), Metsä Tissue S.A., Paul Hartmann Polska, Riso Gallo, Wawel S.A. Drewnica Development (Shipyard City Gdańsk), Mierzeja Helska (Gwiazda Morza). Agencja świadczy usługi z zakresu public relations: relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikacja wewnętrzna, szkolenia medialne.