Robert Zydel Consumer Managerem w Saatchi & Saatchi Think Tank

Do zespołu Saatchi & Saatchi Think Tank z początkiem stycznia dołączył Robert Zydel , który objął stanowisko Consumer Managera w zespole strategów zarządzanym przez Agnieszkę Kwaśniewską.

„Dołączenie Roberta do Saatchi & Saatchi Think Tank jest kolejnym krokiem w kierunku rozwijania multidyscyplinarnych kompetencji w ramach zespołu. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat udało nam się pozyskać nowych klientów i znacząco rozwinąć zakres świadczonych usług o projekty o charakterze stricte brand consultingowym. Biorąc pod uwagę różnorodny charakter zagadnień z jakimi mamy do czynienia na co dzień zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Roberta, który jest nie tylko cenionym na rynku badaczem z długim doświadczeniem ale również etnografem z wykształcenia i pasji” – mówi Agnieszka Kwaśniewska dyrektor strategiczny Saatchi & Saatchi Think Tank.

W zespole strategii będzie zajmował się projektowaniem programów badawczych w ramach realizowanych projektów, jak również nadzorem merytorycznym nad realizacja samych badań i interpretacją ich wyników. Dodatkowo, wykorzystując doświadczenia akademickie, będzie on również odpowiedzialny za przepływ i rozwijanie wiedzy w ramach samego zespołu Saatchi & Saatchi Think Tank.

Wcześniej przez cztery lata był związany z firmami badawczymi Nuq Research i grupą IQS jako research manager. Zajmował się m.in. badaniami młodzieży i był osobą odpowiedzialną za projekt Świat Młodych. Był także współtwórcą narzędzia do badania i oceny efektywności eventów EventEvaluator (NUQ Research). Doświadczenie zawodowe zdobywał także w firmach TNS OBOP i CASE.

Robert z wykształcenia jest etnografem. Wciąż związany z Instytutem Etnologii i Antropologii Kulturowej UW, gdzie prowadzi laboratorium dotyczące kulturowych aspektów rynku i konsumentów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu