Blachy Pruszyński z nagrodami po Budmie

Nagroda za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy, rekomendacja Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy za blachę na rąbek stojący oraz medal za całokształt współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi – to owoce uczestnictwa firmy Blachy Pruszyński w tegorocznych targach budowlanych Budma.

W tym roku firma z Sokołowa po raz trzeci w historii została uhonorowana nagrodą Acanthusa Aureusa. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest wystawcom, których stoiska są najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowych podczas targów. Konkurs organizowany jest od 2003 roku i cieszy się dużym uznaniem – rokrocznie do rywalizacji zgłasza się coraz więcej chętnych.

– Kapituła w swojej ocenie bierze pod uwagę takie kryteria jak: cele uczestnictwa w targach z punktu widzenia strategii marketingowej firmy, koncepcję przestrzenną i układ graficzny stoiska – tłumaczy Małgorzata Lubczyńska, dyrektor marketingu, Pruszyński sp. z o.o. – Wyróżnienie jest dla nas ważne z kilku powodów. To kolejna forma uznania dla naszej firmy oraz dowód, że nasza praca i wkład w przygotowanie targów zostały dostrzeżone i docenione.

Firma Blachy Pruszyński otrzymała także rekomendację Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy dla produktu „Blacha na rąbek stojący”. Wyróżnienie przyznawane jest przez Główną Komisję Techniczną PSD. Pokaz prawidłowego montażu produktu  (na specjalnych konstrukcjach modelowych dachów) można było oglądać przez cztery dni targowe podczas Pokazów Sztuki Dekarskiej.

źródło/autor: Blachy Pruszyński

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu