magnifiCo dla FOX

Agencja magnifiCo wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej nowego serialu, którego premierę telewizyjną na kanale FOX w Polsce przewidziano na 18 lutego br.

Kampania jest trzyetapowa, a elementem łączącym poszczególne składowe jest hasło „Dołącz do klubu”. Blisko pięciomiesięczna kampania przewiduje akcję teaserową, event premierowy, aktywności w mediach społecznosciowych, działania z zakresu Public Relations oraz akcje wizerunkowe prowadzone w największych miastach Polski. Najważniejszymi elementami są konkursy, w których do wygrania poza telefonami komórkowymi, tabletami i innymi nagrodami rzeczowymi są wyjazd do Londynu na koncert oraz nagranie piosenki w studio nagrań.

Umowa została podpisana na pół roku. Z ramienia agencji za realizację odpowiadają Łukasz Mosiewicz, Karolina Maria Siudyła, Joanna Kudelska, Jacek Jelonek oraz Jakub Krzeszowski.

źródło/autor: magnifiCo

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu