e-Travel Forum 2011 startuje już po raz czwarty

Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, weźmie udział w organizowanej w Warszawie w dniach 25-28 stycznia br. konferencji e-Travel Forum 2011, poświęconej zagadnieniom związanym ze sprzedażą produktów i usług turystycznych w Internecie. Grupa Amadeus, w skład której wchodzą firmy Amadeus Polska oraz Traveltainment Polska, została generalnym sponsorem wydarzenia.

Konferencja e-Travel Forum będzie okazją do spotkania licznych przedstawicieli branży, w tym firm Puro Hotels, Zoover International, TradeTracker Poland, Google Poland, Yahoo!, Expedia, Hotel Online Business Intelligence, qtravel.pl, Horwath HTL, HRS Polska czy ITAKA.

– Konferencja stanowi profesjonalną platformę wymiany doświadczeń oraz stwarza dobrą okazję poznania najnowszych trendów obowiązujących w dynamicznie rozwijającej się branży e-Commerce, która z każdym rokiem staje się coraz ważniejszym elementem prowadzenia biznesu również w branży turystycznej – mówi Ireneusz Marganiec, Prezes Zarządu Amadeus Polska Sp. z o.o oraz Traveltainment Polska Sp. z o.o., Amadeus Leisure Group.

Spotkanie stanowi świetną okazję do wymiany doświadczeń w zakresie rozwiązań e-Commerce w turystyce, a także stwarza możliwość pogłębiania dotychczasowej wiedzy w zakresie handlu elektronicznego i usług turystycznych. Wydarzenie będzie organizowane w konwencji spotkań biznesowych, paneli dyskusyjnych, warsztatów oraz sesji prezentacji branżowych.

Pierwszego dnia konferencji Gilles Karle, Online Business Solutions Manager, Central, Eastern & Southern Europe Amadeus IT Group, opowie o technologiach internetowych oraz ich wpływie na rynek turystyczny.

Drugiego dnia Andrew Owen-Jones, CEO w firmie Traveltainment należącej do Grupy Amadeus, podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą na temat najnowszych trendów e-Commerce w turystyce.

Natomiast Simon Ball, Segment Marketing Manager, Northern, Eastern, Central & Southern Europe, Amadeus IT Group SA, zaprezentuje ofertę lotniczą w GDS. Jean-Marc Garzulino, szef mieszczącego się w Warszawie Amadeus CESE Solution Centre opowie o roli usług konsultingowych w kontekście rozwiązań e-Commerce. Z kolei Paweł Ciecierski, Business Solutions Development Executive w Amadeus Polska przedstawi zalety rozwiązań mid-back office

Dodatkowo przedstawiciele firmy Amadeus wezmą udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach. Dyskusję panelową „Polityka cenowa sprzedaży pakietów turystycznych przez tradycyjne i  internetowe biura podróży – czy model stawek netto jest w Polsce realny?” poprowadzi Marcin Ziniewicz, Sales Manager z firmy Traveltainment Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu