AutoCentrum.pl w sieci Ad-Vice

przez | 19/01/2011

Portal motoryzacyjny AutoCentrum.pl rozpoczął współpracę z siecią reklamową Ad-Vice.

Według najnowszych danych z badania Megapanel, AutoCentrum.pl jest największym niezależnym serwisem motoryzacyjnym. Aktualne parametry to 1,1 miliona realnych użytkowników i ponad 20 milionów odsłon. Tak wysokie wyniki są efektem wypracowanej unikatowej formuły serwisu.

Podstawą treści w serwisie są informacje pochodzące od użytkowników i opisujące ich doświadczenia motoryzacyjne. Są to w większości bardzo wartościowe informacje dla czytelników – opisują one m.in. faktyczne koszty eksploatacji, usterkowość pojazdu, jak i opinie w poszczególnych tematach. Połączenie tych informacji z aktualnymi wiadomościami i testami aut daje czytelnikowi bardzo użyteczną treść. Na tej podstawie kupuje się w Polsce tysiące aut, usług, części zamiennych, akcesoriów. Większość użytkowników serwisu to konsumenci tuż przed dokonaniem zakupu.

Wartość serwisu potwierdzają doskonałe wyniki wyszukiwania w Google, gdzie linki do portalu bardzo często znajdują się na najwyższych pozycjach dla kluczowych słów w branży motoryzacyjnej. Innym parametrem potwierdzającym zainteresowanie czytelników jest głębokość i czas wizyt w serwisie – średnia liczba odwiedzonych stron podczas jednej wizyty to 7 stron, zaś średni czas wizyty to prawie 7 minut. Portal prezentuje dużą wartość reklamową nie tylko ze względu na konsumentów, do których dociera, ale również poprzez możliwości precyzyjnego targetowania reklamy na: markę samochodu, typ i segment rynkowy. Zapewnia to reklamodawcom dużą efektywność kampanii.

„AutoCentrum.pl to serwis o bardzo dużej wartości reklamowej zwłaszcza w aspekcie grup docelowych, do których można dotrzeć na tej witrynie. W zdecydowanej większości są to osoby, które są w trakcie zakupu samochodu (pierwszego lub kolejnego).” powiedział Bartosz Wieczorek, Prezes Ad-Vice.

Dodał również: „Dzięki rozpoczęciu współpracy z AutoCentrum.pl uzyskujemy bardzo istotne wzmocnienie dla naszego pakietu motoryzacyjnego. Pakiet ten w tym momencie jest jedną z największych ofert reklamowych w kategorii motoryzacja.”

Aktualny zasięg całego pakietu wynosi 1, 75 milionów użytkowników. W ostatnim czasie do pakietu motoryzacyjnego dołączyły również serwisy autowizja.pl oraz speed-zone.pl.