REAGUJ – nowa kampania społeczna Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce

przez | 18/01/2011

W połowie stycznia startuje nowa kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce pod hasłem „REAGUJ”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i zachęcenie ludzi do reagowania w takich przypadkach. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Grey.

Agresja w stosunku do zwierząt jest często ignorowana, co zazwyczaj oznacza jej akceptację. Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce poprzez kampanię REAGUJ chce zwrócić uwagę ludzi na przemoc wobec zwierząt.

W przygotowanie reklam charytatywnie zaangażowała się reżyser Kasia Adamik – córka Agnieszki Holland, oraz Jason Hindley, słynny brytyjski fotograf sztuki użytkowej. Strona kreatywna kampanii została opracowana przez agencję Grey Warszawa w składzie: Agnieszka Stypa (Art Director), Renata Bujanowska i Magdalena Zalewska (Copywriters) oraz zespół Client Service Roksany Odyjas: Agnieszka Woronowicz i Dorota Mosakowska.

Produkcją i postprodukcją klipu reklamowego zajęły się domy produkcyjne Blastfactor oraz Chimney Pot, kompozycją muzyki Wojtek Kostrzewa, udźwiękowieniem Ztudio, a montażem Piotr Stykowski. Za produkcję layoutu prasowego odpowiada Photoby, a scenografię ZPT Scenografia. Ilustracje wykonała Zofia Nowak.

Kampania będzie obecna w telewizji, prasie, Internecie oraz na ulotkach od połowy stycznia do końca kwietnia 2011 roku.