Dolcan inicjuje kampanię na 20-lecie firmy

przez | 18/01/2011

Dolcan rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 20-lecia działalności firmy. Już wkrótce na ulicach Warszawy pojawią się pierwsze billboardy informujące o cyklu wyjątkowych promocji dla Klientów, a także prezentujące nowy, odświeżony wizerunek dewelopera. Promocja odbywać się będzie za pośrednictwem prasy, banerów tradycyjnych i nowoczesnych ekranów Led.

Zmiana logotypu i jego kolorystyki, nowa strona internetowa www.dolcan.pl, a także 20 specjalnych promocji – to tylko część atrakcji przygotowanych przez Dolcan dla Klientów na 2011 rok. Są one następstwem obchodów XX-lecia firmy na polskim rynku. Kampania ma ułatwić dotarcie z tym przekazem do jak najszerszej grupy odbiorców i umożliwić wspólne świętowanie.

Już wkrótce będziemy mogli poinformować wszystkich mieszkańców Warszawy o naszym jubileuszu – mówi Alicja Dolińska, Dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Dolcan. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną kompozycję reklamy graficznej. Jest na niej wyeksponowany nasz nowy logotyp, a także hasło, które jest naszą myślą przewodnią na zbliżające się lata. Cała kompozycja wykonana jest w nowych kolorach filmy – fiolecie i zieleni – dodaje.

Billboardy oraz ekrany będą umiejscowione na skrzyżowaniach w pobliżu inwestycji realizowanych przez Dolcan. Kampania ma charakter regionalny i będzie trwała przez miesiąc. Więcej informacji na temat Dolcan można uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.dolcan.pl.