Wystartował Manager.Inwestycje.pl – internetowy lider prasy biznesowej

Z początkiem stycznia 2011 r. wystartował serwis Manager.Inwestycje.pl – pretendent do tytułu internetowego lidera prasy biznesowej. Serwis jest owocem współpracy Inwestycje.pl S.A. z Wydawnictwem Business Manager Magazine.

Manager.Inwestycje.pl skierowany jest do managerów zarządzających korporacjami, firmami oraz do przedstawicieli wolnych zawodów – prawników, lekarzy, artystów. Czytelnik serwisu to osoba aktywna i dynamiczna, nastawiona na sukces zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym. Ponieważ na co dzień podejmuje dla swojej firmy strategiczne decyzje, jest na bieżąco z informacjami z dziedziny finansów i ekonomii, ale w internecie szuka również propozycji dotyczących interesujących wydarzeń kulturalnych, aktywnego wypoczynku i ciekawych form spędzania wolnego czasu.

– Postanowiliśmy wykorzystać potencjał serwisu Inwestycje.pl oraz miesięcznika Manager, aby stworzyć w polskim internecie miejsce idealne dla każdego managera. Miejsce, w którym znajdzie on ważne – z punktu widzenia zarządzania firmą – informacje ekonomiczne, ale również będzie mógł się odprężyć po ciężkim dniu pracy. – mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu Inwestycje.pl S.A.

Co ciekawego będzie można znaleźć na Manager.Inwestycje.pl? Informacje o najnowszych trendach światowej ekonomii, strategiach w biznesie, sztuce inwestowania i nowoczesnych technologiach. Szczególną uwagę poświęcamy prezentacji sylwetek wybitnych managerów i ich koncepcjom zarządzania.

– Najlepszych managerów prezentujemy przez ich osiągnięcia, pomagamy im wybrać najbardziej efektywne studia MBA i zaplanować karierę. Dajemy gwarancję wiarygodnych informacji, zgodnie z zasadą, że „Manager” to tytuł, który zobowiązuje. – tłumaczy Piotr Cegłowski, Redaktor Naczelny Miesięcznika Manager.

Manager.Inwestycje.pl to również przewodnik po świecie stylu i najnowszych trendach. Bogate informacje o nowościach ze świata motoryzacji, technologii, mody, wzornictwa i sportu dostarczają odpowiedzi na pytanie, co w dzisiejszym świecie oznacza słowo luksus.

Mocno sprofilowana grupa docelowa serwisu Manager.Inwestycje.pl to doskonały target dla kampanii reklamowych, zwłaszcza produktów i usług z segmentu Premium i Superpremium.

– Jesteśmy pewni, że nasza propozycja spotka się z dużym zainteresowaniem reklamodawców, doskonała grupa docelowa daje bowiem gwarancję dotarcia do potencjalnego klienta. Już w trakcie prac przygotowawczych, które poprzedzały start naszego serwisu, pojawiało się wiele zapytań o możliwość reklamy. – komentuje Anna Sołowska-Łabaz, Business Development & Marketing Director Inwestycje.pl S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu